![]() |
#131 | |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
![]() Mam do czynienia z DCT od 2014 (wcześniej w NC750X) i nigdy DCT mi nie "uklękło". Na forum NC w UK jest kurier motocyklowy ktorego eNCek (z DCT a jakże) z 2014 dobija do 300 tys. mil: Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
#133 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
|
![]() Cytat:
1. Gdy nie da się uruchomić silnika - jump starter lub ładowanie aku 2. Gdy silnik uruchomi się ale jest błąd skrzyni - pozostawić uruchomiony na kilka min. zgasić i uruchomić ponownie ewentualnie jak w pkt. czyli jump starter/podładowanie aku. Oczywiście jeżeli problem powtarza się sprawdzić czy klemy są dobrze dokręcone ew. poddać diagnostyce akumulator. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
![]() |
![]()
W NAT DCT miałem kilka razy problem z „- -„ i nie odpalaniem rano (bo DCT nie mogła zrzucić na luz). Też myślałem, że to aku lub klemy. Okazało się, że przyczyną był niedokręcony kabel do czujnika luzu (o ile dobrze pamiętam bo to w 2018 było).
Czujnik jest z tyłu silnika, trudno dostępny. Kabel jest zakończony oczkiem, dokręcony śrubą. Śruba była poluzowana - dokręciłem i problemy zniknęły. Warto sprawdzić. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Bachorzew
Posty: 80
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 6 dni 2 godz 59 min 51 s
|
![]()
Na jesieni ub. roku miałem zawiechę DCT, wyczyściłem wtedy silniczek. Od tamtej pory nie zrobiłem dużo kilometrów, ale mocno wydaje mi się, że po czyszczeniu dużo głośniej słychać klekotanie / klikanie przy przełączaniu się biegów. Spotkał się ktoś z czymś podobnym?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
![]() |
![]()
Kalibrację trza zrobić.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Bachorzew
Posty: 80
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 6 dni 2 godz 59 min 51 s
|
![]()
melon1968, tzn. reset?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Tomaj
![]() |
![]() Cytat:
Tak, reset lub inaczej: nauka pracy sprzęgła. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
![]() |
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Bachorzew
Posty: 80
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 6 dni 2 godz 59 min 51 s
|
![]()
Dzisiaj zrobiłem reset, potem jazda testowa, i wydaje się ok
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
naprawa silniczka dct , silniczek dct |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Skrzynia biegów. | mazurrd07 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 0 | 20.01.2017 21:34 |
Dwignia biegów | hero | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 4 | 24.08.2008 00:59 |