|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,446
Motocykl: CRF250L * T7
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 15 godz 13 min 2 s
|
Zapominając o gonitwie mocy, którą uprawiają teraz producenci, nie musi to wcale wyglądać tak źle.
Jakby nowy KLR ważył ok. 200kg, był niezawodny jak stary KLR-a, to przy cenie 7.000 dolców za nówkę (ok. 30kPLN) trudno byłoby dziś o lepszą ofertę jako traktor do bezstresowego podróżowania asfaltowo-terenowego. Taki stary Transalp, tylko że kompletnie nowy. Mogliby trafić w rynek. Jak waży 230 kg, to się robi trudniej, ale z kolei stara Afryka też tyle waży. I kosztuje 15-20 kPLN w dobrym stanie, mając 25 lat. A tutaj za 30kPLN byłby nowy, pachnący świeżymi plastikami KLR650, znany z niezawodności. ... jeśli oczywiście będzie spełniał EURO5 i zachowają cenę ze Stanów. |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Kawasaki KLR 650 | zbychu 750 | Inne - dyskusja ogólna | 18 | 15.12.2013 20:41 |
| Gaźniki z Kawasaki KZ 400 | janeksok | Inne - dyskusja ogólna | 6 | 09.02.2012 20:16 |