![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: okolice Bielska-Białej
Posty: 1,299
Motocykl: CRF1000, BMW G650 X, GG txt280
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 6 godz 3 min 0
|
![]()
Jak zmierzasz jeździć w terenie to najlepszy zestaw Afrykański to: przód Continental TKC 80, tył Mitas e09 zwykły. Na takim latałem pewnie z 9 lat w mojej RD04 i było spoko.
Był też Motoz ale ten znikał zdecydowanie szybciej. Na Mitasie E09 jak jest nówka trzeba ostrożnie przez pierwsze 100km bo jest bardzo śliski na mokrym, ja zazwyczaj po założeniu szlifowałem troszkę kostki grubym papierem żeby zetrzeć wierzchnią warstwę poślizgową z produkcji (naprawdę to bardzo pomagało). Mitas E07 w zasadzie jest bardzo słaby w terenie, ale przebiegi robi całkiem duże. Ja nie jestem zwolennikiem Dakara wolę zwykłe. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jakie opony wybrac na konkretny wyjazd | przemo77390 | Kwestie różne, ale podróżne. | 13 | 02.06.2017 20:13 |
Bośnia Hercegowina, Czarnogóra, Albania, Grecja, Macedonia, jakie trasy wybrać ? | schneider | Umawianie i propozycje wyjazdów | 1 | 09.05.2014 23:05 |