|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2016
Miasto: Podlasie
Posty: 25
Motocykl: CRF 1000L ATAS DCT
Online: 6 dni 18 godz 54 min 26 s
|
W końcu ściągnęłam zbiornik i wymontowalem pompę paliwa
Filtr wstępny miał na sobie pastę cynkową Widoczne spawy wewnątrz zbiornika wskazywały na to że już prawie wszystko odpadło Filtr paliwa właściwy (zamknięty w obudowie ) Był też zasyfiony Wyczyściłem wszystko na ile mogłem i poskładałem Teraz będę czekał na akcję serwisowa od Hondy |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2016
Miasto: Podlasie
Posty: 25
Motocykl: CRF 1000L ATAS DCT
Online: 6 dni 18 godz 54 min 26 s
|
Zdjęcia.
Nie mogłem edytować Dałem nowy post |
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
Przecie to masakra.
![]() Nie mogli z plastiku zrobić tak jak KTM czy BMW ?
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac | Robin | NAT - Warsztat | 15 | 14.12.2020 20:03 |