Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.01.2021, 13:32   #1
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
Domyślnie Jak działa filtracja paliwa



1. Wstępna filtracja w smoku
2. Pompa paliwa tłoczy paliwo do
3. Filtr dokładny (wszystko zależy jak dokładny....)
4. Regulator ciśnienia
5. Wtryskiwacze

Zwróćcie uwagę, że nieczystość , która dostanie do układu powinna pozostać we filtrze wstępnym a już na pewno w dokładnym i przejdzie tylko raz przez pompę, później musi zostać zatrzymana w filtrze dokładnym a paliwo wraca do zbiornika oczyszczone. Oznacza to iż w normalnym procesie paliwo w zbiorniku zanim zostanie zużyte przez silnik setki raz zostanie przefiltrowane.

Pozostaje pytanie jak dokładne są to filtry, skoro Majster miał to we wtryskach należy uznać, że filtr dokładny jest "nie dokładny" i tyle w temacie.

Teraz sami widzicie, co daje owa skarpeta na pompę, wspomaga ona filtr wstępny, paliwo przefiltrowane przez "skarpetę" krąży już w jej wnętrzu jako przefiltrowane .




Takie rozwiązanie chroni pompę paliwa pod warunkiem, że filtr dokładny spełnia swoją rolę! jeżeli nie to rozwiązanie ze skarpetą jeszcze szybciej dobije pompę paliwa ponieważ małe rozmiarem nieczystości będą krążyć w jej wnętrzu.

Zakładanie dodatkowych filtrów paliwa na przewód pod zbiornikiem będzie chronić tylko wtryskiwacze ale nie zapobiegnie uszkodzeniu pompy paliwa. Najważniejszym elementem tej układanki jest filtr dokładny zaraz za pompą a przede wszystkim czystość zbiornika paliwa inaczej wszystko to prowizorka i źródło problemów w przyszłości.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.01.2021, 16:16   #2
Artek
Połamany
 
Artek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,982
Motocykl: Hunter Cub
Artek jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 2 tygodni 3 dni 10 godz 59 min 25 s
Domyślnie

Zabezpieczałem wnętrze swoich dwóch zbiorników paliwa preparatami od Fertan.
Proces jest pracochłonny (całość zajęła mi prawie tydzien i najlepiej robić to latem w otwartej przestrzeni) i trzyfazowy.

Końcowa farba tworzy wewnątrz zbiornika trwałą powłokę ( w moim przypadku to ponad 30 kkm i już kilka lat) zabezpieczającą przed korozją. Gdyby się okazało, że cynk wytrąca się pod wpływem benzyny to ja widzę tylko jedno rozwiązanie.

Oczywiście rozumiem, że każdy z Was zapłacił kupę szmalu, ma wadę ukrytą i będzie próbował dochodzić swoich praw wynikających z gwarancji czy rękojmi.
Artek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akcja serwisowa Hondy CRF 1000 falcon500 Akcje serwisowe 52 27.12.2021 11:51
CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac Robin NAT - Warsztat 15 14.12.2020 19:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.