Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.08.2009, 20:16   #1
dabal
 
dabal's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 984
Motocykl: ETV 1000
Galeria: Zdjęcia
dabal jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 8 godz 43 min 51 s
Domyślnie

Miałem taką na tyle i z początku byłem zafascynowany, lecz w miarę upływu kilometrów 50\50 asfalt\ szutr miałem coraz gorsze zdanie o tej oponie.Jedyny plus do dobre właściwości jezdne na suchym asfalcie.dosyć dobrze w piasku.Pozostałe warunki jazdy to obraz nędzy i rozpaczy-na mokrym śliska, a w terenie totalna porażka.Poza tym bieżnik dość głośny i szybko się ściera.Dobrą i tanią alternatywą dla tego zestawu są haidenały(dość wysoki bieżnik).Z mojej strony nie polecam.
dabal jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.06.2010, 18:41   #2
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 14 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
zapomniałem dodać, że jechalim razem ino z tyłu miałem anakee i wychamowałem o włos
to też kwestia czasu reakcji , pomijając już rodzaj opony

Cytat:
Napisał dabal Zobacz post
Miałem taką na tyle i z początku byłem zafascynowany, lecz w miarę upływu kilometrów 50\50 asfalt\ szutr miałem coraz gorsze zdanie o tej oponie.Jedyny plus do dobre właściwości jezdne na suchym asfalcie.dosyć dobrze w piasku.Pozostałe warunki jazdy to obraz nędzy i rozpaczy-na mokrym śliska, a w terenie totalna porażka.Poza tym bieżnik dość głośny i szybko się ściera.Dobrą i tanią alternatywą dla tego zestawu są haidenały(dość wysoki bieżnik).Z mojej strony nie polecam.
No to teraz ja.
Jako że dostałem tylną saharę jako spadek od Dabala mogę cos powiedzieć odn kontynuacji jej eksploatacji.
Faktycznie bieżnika było niewiele, ale po zrobieniu na niej ok 2000km to nie mogę powiedzieć że jakoś strasznie szybko schodzi.
Do tego była ona nastepczynią touranca z 1.5mm bieżnikiem.
Zdecydowanie lepiej sobie radziła ( mimo małego bieżnika) niż poprzednia.
Dodam że jechałem kilka setek km w deszczu i nie sprawiła kłopotu z przyczepnością, choć specjalnie nie szukałem na niej granic kiedy się położę.
Na zlocie wjechałem na dość stromy podjazd na przełęcz po wertepach aż się zdziwiłem że moja 03 to potrafi z pewnością na touransie bym tam nie wjechał.
Skoro zużyta daje dobrą jazdę po różnych nawierzchniach ( w granicach rozsadku....nie wariactwa) to spokojnie można ję polecić jako uniwersalnego kapcia.
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 11.06.2010 o 18:25
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.06.2010, 09:18   #3
majki
 
majki's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Na zlocie wjechałem na dość stromy podjazd na przełęcz po wertepach aż się zdziwiłem że moja 03 to potrafi z pewnością na touransie bym tam nie wjechał.
Jeżeli mówisz o podjeździe w Borku na Przełęcz Wierch, to ja wjechałem na nie za głębokim MitasieE08, a Jorgu na Anakach. Się dało.
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.06.2010, 21:53   #4
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 14 min 8 s
Domyślnie

Nie wiem czy pod tą samą wjeżdżaliśmy, ale jako że ja nie lubię ekstremalnie traktować swojej niuni a wręcz raczej oszczędzam to i ten podjazd był dla nas z górnej półki.
Ale jak mi dasz swój sprzęt...... ooooo to nie ma mocnych ...hihi
Ostatnio dosiadłem DRZy 650 , takim czymś to mogę w teren brykać,
tam gdzie Afryką 40km/h to tym wariatem 80-90 i to ciągle chciało szybciej.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.06.2010, 14:19   #5
Lucky Luke
 
Lucky Luke's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,909
Motocykl: RD04
Lucky Luke jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 18 godz 29 min 8 s
Domyślnie

Ja mam w swoim trampku mam z tyłu Saharę Enduro 3 z tyłu 75% i dość zużytą Pirelli skorpion z przodu.
Co prawda mam małe doświadczenie, ale nie mam większych zastrzeżeń do tych opon, wiadomo kostka to to nie jest ale za to na asfalcie są bardzo neutralne i nie sprawiają żadnych problemów.
A w terenie to chyba najbardziej liczą się umiejętności, ja wjeżdżam wszędzie może nie z jakimiś zawrotnymi prędkościami ale nie było jeszcze tak żebym gdzieś nie przejechał.
Także do lajtowej jazdy oponka może być
Moje ostatnie latanko.

__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S
Lucky Luke jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Continental TKC-80 - opinie uzytkownikow. AnubisXRV Hamulce, kola, opony 121 15.11.2016 15:47
Kask Uvex Enduro - opinie użytkownikow AnubisXRV Kaski 35 03.10.2012 12:27
Honda XL600R - opinie użytkowników piotreklodz Inne - dyskusja ogólna 5 12.05.2012 10:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.