![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
Tomaj
![]() |
![]() Cytat:
https://tsubaki-rider.com/en/ Też kilka zestawów różnych firm używałem. Obecnie ten z linka. Jak ,,skończę'' DID'a kupuję taki do drugiego moto. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 601
Motocykl: XR 600
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 9 godz 31 min 20 s
|
![]()
To i ja podzielę się swoimi spostrzeżeniami choć wielkiego przebiegu nie mam 5.500 km tylko off na xr 600 przez 2 l przez pierwsze 3600 dwie zębatki przód JTF i łańcuch did szelesciuch potem zmiana na Ironman przód spx tył i łańcuch RK no i porażka Super drogi Ironman wytrzymała tylko albo aż 1200 km ( JTF 3xtansze zrobiły o 400 km więcej) Teraz na przód poszedł spx i zobaczymy ile wytrzyma na razie 800 km i jest ok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 601
Motocykl: XR 600
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 9 godz 31 min 20 s
|
![]()
No i dupa jest dopiero 1700 km i łańcuch RK szelesciuch jest dalej naciągnięty niż wcześniejszy did a i zeby na tylnymi spx też się zaczynają rozciskac (tylko off cały rok)chyba trzeba będzie założyć x ringa tym bardziej że są tańsze niż najmocniejszy szelesciuch .
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
montaż nowego zestawu napędowego | dabal | Rama, zawieszenia, napęd | 44 | 10.09.2009 19:30 |