Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06.01.2021, 20:36   #1
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Majster,

Skoro twój dealer twierdzi,że Honda została powiadomiona i zatwierdziła wymianę gwarancyjną, a to się nie odbyło to ja bym jeszcze uderzył do Honda Motor Europe Ltd.

Head Office
Cain Road, Bracknell, Berkshire, RG12 1HL,
United Kingdom
Tel: +44 1344 888 000

Ciekawym co oni powiedzą...

Poniżej jest też formularz kontaktowy. Co prawda jest to Honda UK ale może jakoś przekażą sprawę do oddziału europejskiego jak wytłumaczysz o co chodzi:

https://www.honda.co.uk/general-info...ontact-us.html
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akcja serwisowa Hondy CRF 1000 falcon500 Akcje serwisowe 52 27.12.2021 11:51
CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac Robin NAT - Warsztat 15 14.12.2020 19:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.