![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Nie mam oscyloskopu z sondą
![]() W czym problem. Mam silnik zaburtowy i jest tam moduł, który jeśli dobrze doczytałem podaje na cewkę zapłonową około 90V? Cewka oryginalna kosztuje i tak kombinuje ![]() Cewka wygląda tak. Od frontu wejście przewodu od modułu, a od tyłu wyjście na dwie świece (silnik 4T dwa cylindry)
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zbyt duże napięcie ładowania. | Wójcik | Układ elektryczny i zapłonowy | 100 | 23.04.2020 09:23 |
Prawidłowe napięcie ładowania | Vladimir P | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 18.02.2019 08:59 |
napięcie międzyfazowe na regulatorze napiecia | Grucha | Układ elektryczny i zapłonowy | 12 | 21.06.2013 12:25 |
Znika napięcie w tripmasterze | ToSt | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 18.06.2011 23:06 |