![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Zmierzysz to tylko miarodajnie oscyloskopem z sonda. Tu nie jest tak jak np w XTZ ze modul 'daje' mase a na cewkach po kluczyku jest +12v. Tu modul 'daje' napiecie a cewka jest stale zmasowana. Mozna przypuszczac, ze w piku jest okolo 12V ale moze byc i wiecej z cewki zasilajacej.
__________________
buziaki ![]() Ostatnio edytowane przez szynszyll : 03.01.2021 o 13:50 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zbyt duże napięcie ładowania. | Wójcik | Układ elektryczny i zapłonowy | 100 | 23.04.2020 09:23 |
Prawidłowe napięcie ładowania | Vladimir P | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 18.02.2019 08:59 |
napięcie międzyfazowe na regulatorze napiecia | Grucha | Układ elektryczny i zapłonowy | 12 | 21.06.2013 12:25 |
Znika napięcie w tripmasterze | ToSt | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 18.06.2011 23:06 |