![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Olsztyn (Wa-Ma)
Posty: 278
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: mój 3,5
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 14 godz 30 s
|
![]()
Obawiam się, że może być spory problem wynikający z rodzaju, konstrukcji samego miernika.
Bo: DC -to prąd stały, na cewce mamy impulsy, niekoniecznie tylko +12 i 0 V (cewka powoduje swego rodzaju "przepięcia"). W zależności od czasu próbkowania, stałej czasowej wejścia - totolotek ![]() AC - to prąd (zn. napięcie) przemienne, coś zmierzy, ale co...? (Większość mierników AC zmierzy wyprostowane napięcie średnie, przeskalowane na wyświetlaczu do napięcia skutecznego przebiegu sinusoidalnego i to raczej w zakresie częstotliwości 40-200 Hz). Jeśli już - to porównanie pomiarów z dwóch identycznych mierników. Rzetelne i jednoznaczne pomiary - to tylko oscyloskop. Podsumowując - co miernik, to wynik. A rozbieżność rzędu 10- 30 % raczej wyklucza jakieś wnioskowanie diagnostyczne ![]()
__________________
Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej... RUSSIAN GO HOME ! ! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zbyt duże napięcie ładowania. | Wójcik | Układ elektryczny i zapłonowy | 100 | 23.04.2020 09:23 |
Prawidłowe napięcie ładowania | Vladimir P | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 18.02.2019 08:59 |
napięcie międzyfazowe na regulatorze napiecia | Grucha | Układ elektryczny i zapłonowy | 12 | 21.06.2013 12:25 |
Znika napięcie w tripmasterze | ToSt | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 18.06.2011 23:06 |