Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 31.12.2020, 18:43   #1
mariusz1984_katowice


Zarejestrowany: May 2016
Miasto: Orzesze
Posty: 37
Motocykl: nie mam AT jeszcze
mariusz1984_katowice jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 godz 31 min 28 s
Domyślnie

Szynszyll,

A powiedz mi - nówiąc że "przód jest za wysoko" masz na myśli to zdjęcie gdzie oba kliny się pokrywają czy to zdjęcie gdzie mały klin wystaje poza szeroki klin ?

Tam gdzie wystaje - to tylni garnek
Z przodu są prawie równe,

Z tyłu łańcuszech wchodzi już z lekkim oporem na wałek - trzeba "dopchnąć" napinacz albo pochylić wałek przy zakładaniu łańcuszka.


Jest szansa że to kwestia zużycia ślizgów / uszczelek / albo zbyt słabego dokręcenia ? - czy raczej głowica była planowana ?

Jak to sprawdzić ?

Jeżeli planowana - to czy taki stan na klinach rozrządu wyklucza jej użytkowanie ?

Zanim wymieniłem łańcuszek na przednim garnku słyszałem metaliczne stuki po przejechaniu 3km ... nieregularne, co kilkanaście sekund a silnik gasł ... ostatecznie stwierdzilem że to nieszczelnosć na wydechu,

Czy może być jednak że to tłoki uderzały o cylinder ?
mariusz1984_katowice jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wycieczka pomiędzy 25.3 a 10.4 consigliero Umawianie i propozycje wyjazdów 9 22.03.2019 10:06
Wyciek płynu pomiędzy cylindrami i przy pompie peter8700 Układ chlodzenia 3 25.04.2018 19:59
Jaka roznica pomiedzy rozmiarami kol RD04 a RD07 Robertbed Hamulce, kola, opony 7 18.06.2008 10:19


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.