|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2020
Miasto: Wawa
Posty: 164
Motocykl: Africa AS 1100DCT
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 14 godz 13 min 40 s
|
![]() Cytat:
https://media.givi.it/XN-Prodotti/istruzioni/SR1178.pdf Stelaż na stelaz ![]() Ostatnio edytowane przez Novy : 30.12.2020 o 20:37 Powód: doprecyzownie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 319
Motocykl: CRF1100 DCT ES
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 22 godz 40 min 35 s
|
![]()
Jeśli otwory w płycie pokrywają się z otworami w bagażniku motocykla to dodatkowy stelaż wydaje się być zbędny.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]() Cytat:
Givi 58 to kawał kufra, a bagażnik w 1100 jest wyjątkowo mały. Jeśli nie masz pewności i obawiasz się, że sprzedawca chce Cię naciągnąć to podjedź do Hondy i zapytaj.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: WZ
Posty: 172
Motocykl: SD09
Przebieg: 39999
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 21 godz 29 min 40 s
|
![]() Cytat:
Czy ktoś może sprawdzał już w naturze rozwiązanie bez pośredniego stelaża Givi SR1178? Dokładnie chodzi mi o zamontowanie większego kufra Givi/Kappa (szczególnie alu 58 l) jedynie za pomocą płyty Givi M8/M9 lub "oryginalnej" płyty Hondy? W przypadku użycia "oryginalnych" kufrów i płyt Honda/Givi płyty są montowane bezpośrednio do bagażnika. Dotyczy to również "oryginalnego" plastikowego kufra 58 l (też Givi?) . Po co więc Givi dodaje stelaż?
__________________
M5Q Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Widzę że nie kumasz o co tam chodzi. Możesz zamontować płytę bezpośrednio do tego plastikowego gówna ale kufer PUSTY (waga ok. 3kg) zaczepiasz na swoją odpowiedzialność nie wspominają że pasażer tam nie siądzie. Ten dodatkowy wzmacniacz udźwigu sam chciałbym mieć w crosstourerze.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: WZ
Posty: 172
Motocykl: SD09
Przebieg: 39999
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 21 godz 29 min 40 s
|
![]()
Odnoszę wrażenie, że nie spojrzałeś na film z linku i nie przeczytałeś dokładnie mojego wpisu. Tu link do naklejki informacyjnej: https://youtu.be/cqJ6mV-7jhY?t=148
Producent poprawił wiele niedociągnięć i CRF 1100 ma między innymi mocniejszy bagażnik, na oko wygląda to na jakiś stop aluminium. Naklejka (i instrukcja) dość jasno informują o ograniczeniu obciążenia do 10 a nie do 3 kg. Sprawdziłem instrukcje montażu - obie płyty mocujące "oryginalne" kufry Hondy (42 i 58 l) są montowane do bagażnika bez użycia dodatkowego wspornika do ramy. Co więcej - sprawdziłem rozwiązania oferowane przez Hepco&Becker, SW Motech, Touratech i Shad - wszyscy montują płyty do fabrycznego bagażnika, bez dodatkowych wsporników łączących z ramą. Zastanawia mnie zatem, czy potrzebny jest dodatkowy wspornik oferowany przez Givi, skoro nawet sam pan Honda nie uważa go za konieczny? Nie neguję większej solidności rozwiązania Givi, lecz czy jest ono konieczne (i lepsze) przy codziennym rozsądnym użytku?
__________________
M5Q Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kufer centralny | Terrorr | Wszystko dla Afryki | 17 | 03.06.2012 20:48 |
kufer centralny | zadra | Wszystko dla Afryki | 3 | 09.03.2012 21:19 |