Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.12.2020, 12:35   #16
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,831
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 2 godz 1 min 13 s
Domyślnie

Jest to patent z jachtów motorowych gdzie silnik miał mechaniczną pompkę paliwa, a zbiornik był zewnętrzny na długim przewodzie. Był też stosowany do samochodów na gnojówkę np. Polonez z silnikiem Citroena.
Przy opadowym zasilaniu może być problem z przepływem paliwa, bo jest w gruszce zaworek. Te gruszki (zależy od wykonania) twardnieją po jakimś czasie i w razie .........może być niewesoło jak się zapali spora ilość paliwa To średni pomysł.
Wolałbym zrobić jakiś patent na chwilowe "dmuchnięcie" zbiornika paliwa.
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Brak napięcia na pompie paliwa janeksok Układ elektryczny i zapłonowy 2 30.12.2011 21:11
zmiana styków w pompie + montaż płytki sebol Uklad paliwowy i wydechowy 11 13.05.2010 13:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.