Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Kawasaki

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30.11.2020, 11:36   #1
gilby


Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Poznań
Posty: 95
Motocykl: nie mam AT jeszcze
gilby jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 10 godz 39 min 46 s
Domyślnie

Mi tam beta 390 pasuje jako uniwersalny motocykl enduro. Moi koledzy jeżdżą na lekkich sprzętach i mogę im towarzyszyć czasem na poligonie, czy gdzieś na wyjazdach.
690tką było mi ciężko z nimi. Byliśmy razem w Rumunii, umordowałem się na 690 strasznie.

Ale też często śmigam sam, bliżej lub dalej, po prostu po bezdrożach wielkopolski.
300mth do remontu, to u mnie będzie jakieś 10tys km, dla mnie to 3 lata.

Ciekawy artykuł tutaj:
https://www.thetravelenduro.com/engine-longevity.html

co prawda o 480tce i ktmach 450/500, ale potwierdza, że dualowo wykorzystywane wyczynówki, potrafią żyć bardzo długo.

Jak się to ma do klx300?
Myślę, że ta kawasaki, to bardzo fajny motocykl. Jak kupowałem Betę, to nie było jeszcze 300tki, tylko 250 i trochę był moim zdaniem za słaby na moje potrzeby.
Kiedyś miałem ajp pr5 i te 28-30KM było dla mnie akurat i do zabawy hobby enduro i dualowania.

Dziś, pewnie bym rozważył, czy takiej kawy nie kupić.
Ale to zawsze będzie dylemat - leciutki i mocny ale wymagający serwisowo, czy słabszy i cięższy, ale z prostym serwisem.
gilby jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.11.2020, 11:52   #2
rrolek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: a raczej wieś
Posty: 1,520
Motocykl: z lekkim adhd
rrolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 22 godz 41 min 43 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał gilby Zobacz post
... leciutki i mocny ale wymagający serwisowo, czy słabszy i cięższy, ale z prostym serwisem.
Raczej ujął bym to: z częstym serwisem lub rzadkim serwisem. Sam zakres OT pewnie jednaki.

Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.
rrolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.12.2020, 09:58   #3
Tomasa
Zrośnięty.
 
Tomasa's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 713
Motocykl: RD07a
Tomasa jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 48 min 9 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał gilby Zobacz post
Ciekawy artykuł tutaj:
https://www.thetravelenduro.com/engine-longevity.html

co prawda o 480tce i ktmach 450/500, ale potwierdza, że dualowo wykorzystywane wyczynówki, potrafią żyć bardzo długo.
Przeczytałem, resztę artykułów na stronie także. To jest prowadzone przez gości z Nomad Adv, biorę na to poprawkę.
__________________
"To jest Afryka. Muszą być straty."
XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00
Tomasa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zimówki dual sport Roni92 Hamulce, kola, opony 7 30.09.2016 14:02
Nowe SHINKO dla dual sport lukasz_vip Hamulce, kola, opony 5 15.07.2015 16:34
Opony Shinko 700 Series Dual Sport Tire Dzinoafro Hamulce, kola, opony 4 30.05.2012 12:07


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.