| 
			
			 | 
		#21 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2019 
				Miasto: Beskidy 
					
				
				
					Posty: 228
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 5 dni 15 godz 9 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż żałować, że tego się nie zrobiło.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2019 
				Miasto: Beskidy 
					
				
				
					Posty: 228
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 5 dni 15 godz 9 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
     Podpinam go w zimie jak nie jeżdżę i zapominam.      Ten prostownik nie jest przeznaczony do "litówek" 
				__________________ 
		
		
		
		
	Lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż żałować, że tego się nie zrobiło.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | |
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Najciekawsze z opisu ładowareczki "Natychmiast po osiągnięciu końcowego napięcia ładowania układ elektroniczny automatycznie redukuje prąd ładowania" Przy jakim napięciu zaczyna redukować wiedząc że większość elektroników zbyt wcześnie kończy proces ładowania? Takie z lidla to chociaż wyświetli mniej lub bardziej dokładne napięcie a tu nic po prostu nic , żadnej informacji po za magiczną kontrolką. Jak możesz to posprawdzaj V i A podczas ładowania oraz napięcie przejścia na redukcję prądu. Odważny jesteś , ja nigdy bym takiej nie zawierzył bo nie wiadomo co zrobi. Wczoraj podładowywałem akumulatory 2 po 100Ah ( z jachtu), rezerwowy 85Ah , motocyklowy AGM , mały kwasowy i trochę AGMa w Afryce 03 . Wszystko zwyczajnym transformatorowym prostownikiem , redukując amperaż żarówką 21W i kontrolując miernikiem A i V . Cóż jakoś nie lubię chodzenia na łatwiznę i systemu podłącz i zapomnij ...... A na wiosnę kup akumulator  
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 01.12.2020 o 19:12  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Taki znalazłem do LiFo polecany przez Panów z tego kanału: 
		
		
		
		
		
		
		
	https://www.sklep.akubiz.biz/pl/p/-6...00-Lithium/385 Ale wciąż ponad 200zl, a prąd 1.1A. Do moto wystarczy ale jakby go użyć do aku 85Ah to pewnie tydzień zejdzie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Na XRV przez Słowację, Węgry, TET Serbia, TET BiH i przez Chorwację. | RonDell | Umawianie i propozycje wyjazdów | 39 | 18.10.2019 17:00 |