Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29.11.2020, 11:31   #1
GregoryS


Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,105
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
GregoryS jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
Domyślnie

W nowej juz jest LiFe. Normalny sie nie zmiesci. Dlatego jak padnie, to boli. Bardzo
GregoryS jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.11.2020, 12:46   #2
radiolog
 
radiolog's Avatar


Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,255
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
radiolog is an unknown quantity at this point
Online: 1 miesiąc 4 dni 12 godz 20 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał GregoryS Zobacz post
W nowej juz jest LiFe. Normalny sie nie zmiesci. Dlatego jak padnie, to boli. Bardzo
A w takim KTM nic nie boli, zwyklą kwasówka i jeszcze dostępna jak w BMW, w NAT ten schowek na aku to porażka, żeby wymienic to gmole trzeba odkręcać
radiolog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Na XRV przez Słowację, Węgry, TET Serbia, TET BiH i przez Chorwację. RonDell Umawianie i propozycje wyjazdów 39 18.10.2019 16:00
odpalanie moto na zalaczonych swiatłach. solo1972 Układ elektryczny i zapłonowy 17 07.06.2011 12:48


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.