|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,327
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 56 min 38 s
|
![]()
Jeśli to by byÂŁa 600 to już bym po nią jechał. Jednak z 500 tak budzetowo nie wychodzi. Sprawdzone na motocyklu forumowicza.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Byłem oglądać w piątek tą XT 500Z bo miałem rzut beretką, jednym zdaniem to gruz zajechany przez gówniarzy po polach i okolicznych lasach.
Silnik stuka na górze i na dole, plastiki nie do uratowania, instalacja elekt. nie robi, trudno było go odpalać i kopci jak parowóz, lewy karter klejony, silnik zalany oliwą od góry w konsystencji smoły, na pro linku luz, w kołach nie ma powietrza, nie można spróbować czy skrzynia robi. Chłopak twierdzi że aku nowe, kosztowało 150 zł i atutem jest że można go uruchomić. Dowód jest, karty pojazdu nie ma, jedyne badanie techniczne w 2013 roku kiedy wydali dowód, ponoć oc tez jest ale nie sprawdzałem. Sprzedaje człowiek, który w papierach nie jest właścicielem, twierdzi ze kupił od kumpla i nie przerejestrował, bo nie, za 3400 do zabrania.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Michał
![]() |
![]()
Piękne podsumowanie..do przeczytania zawsze jak jedzie się gdzieś dalej po moto.. "Polska, mieszkam w Polsce"
![]() "Motocykl pali od strzała posiada dużo mocy wszystkie biegi wchodzą gładko. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() |
![]() Cytat:
Np. policzmy tę z w/w ogłoszenia, pomijając, że jest to 500 i z częściami silnikowymi problem większy niż w 600. - 3400 moto - średni koszt remontu góry (zestaw tłoka, szlif, serwis głowicy, zawory) - 1000 z inną głowicą (ale kupić trudno) 1500, - średni koszt remontu dołu 1000 - 2000 - korba (600), łożyska (300), wałek (600) (pływający jak w AT: ![]() - uszczelki, karter, oleje itd... ze 500 - zestaw naprawczy gaźnika - 100 - opony z dętkami 600 - lagi serwis 200 - zestaw napędowy 500 Koszt w/w z głowy bo przecież nie wiem co tam jest... ale mniej więcej tyle będzie, co mówi mi szerokie doświadczenie w tych tematach: ![]() Mechanik - dodatkowy koszt. Czyli mamy przedział: ok. 7500 - 8600 PLN z mechanikiem może nawet ponad 9000. I co mamy za tyle - przeserwisowany motocykl. Ale czy fajny? Raczej nie, bo z padliny, o którą nikt nie dbał od 10 lat nic nie zrobisz - nie wierzę też, że inne sprawy nie wyjdą widząc do czego został doprowadzony ten sprzęt. A jak chcesz mieć ładnie i chcesz kupić jakieś manetki (tam nie ma: ![]() Kosztowo tak to wygląda niestety. A co do naszego rynku - niech teraz pojawi się u nas jakaś zadbana tenerka za 10 tyś. to... o panie co tak drogo ![]() ![]()
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Yamaha TDM 850 czy Yamaha Super Tenere ? | Kubaandcom | Yamaha | 48 | 21.04.2022 14:05 |
Yamaha XTZ 660 Tenere | Blady | Inne - dyskusja ogólna | 28 | 18.08.2013 20:14 |