Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16.11.2020, 19:48   #1
radiolog
 
radiolog's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,256
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
radiolog is an unknown quantity at this point
Online: 1 miesiąc 4 dni 12 godz 8 min 56 s
Domyślnie

W BMW i KTM można ładować przez złącze zapalniczki i to jest naprostsze rozwiązanie,,wystarczy ladowarka np ctek z adapterem. Jeden wymóg to stałe napięcie w gnieździe, nie wiem czy nowa NAT na to pozwala
radiolog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zbyt duże napięcie ładowania. Wójcik Układ elektryczny i zapłonowy 100 23.04.2020 09:23
Prawidłowe napięcie ładowania Vladimir P Układ elektryczny i zapłonowy 7 18.02.2019 08:59
Wydolność alternatora/układu ładowania. CzarnyEZG Układ elektryczny i zapłonowy 7 22.04.2014 20:37
gniazdko ładowania - z przekaźnikiem czy bez? Evvil Układ elektryczny i zapłonowy 8 01.08.2013 00:44


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.