![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
W BMW i KTM można ładować przez złącze zapalniczki i to jest naprostsze rozwiązanie,,wystarczy ladowarka np ctek z adapterem. Jeden wymóg to stałe napięcie w gnieździe, nie wiem czy nowa NAT na to pozwala
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zbyt duże napięcie ładowania. | Wójcik | Układ elektryczny i zapłonowy | 100 | 23.04.2020 09:23 |
Prawidłowe napięcie ładowania | Vladimir P | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 18.02.2019 08:59 |
Wydolność alternatora/układu ładowania. | CzarnyEZG | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 22.04.2014 20:37 |
gniazdko ładowania - z przekaźnikiem czy bez? | Evvil | Układ elektryczny i zapłonowy | 8 | 01.08.2013 00:44 |