![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 14 godz 23 min 26 s
|
![]() Cytat:
z polecanych masz noco, cetek, czy optiamte z tych automatycznych możesz sobie coś wybrać zależnie od maksymalnego prądu, jak i zakresu obsługiwanych akumlatorów. Pamiętajmy ze wszystko poza litowymi aku powinno sie ładować prądem 10% pojemności. czyli dla 95Ah mamy 9,5A a w motocyklowym 12Ah maksymalny prąd to jednak 1,2A ciekawie prezentuje sie NOCO-Genius-G3500-Lithium i ma dosc przejrzyste menu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 17:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 22.08.2014 23:28 |