|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Jestem po wymianie tłumika skrętu na hyperpro progresywny, Pany to zupełnie inny motocykl, przy ustawieniu tłumienia jedynie na 12 kliknięć (max. to 25 )
Poprawa stabilności przy przyśpieszaniu, przy podniesieniu na koło 100% lepsza Stabilność w pełnym zakresie prędkości o niebo lepsza. Shimy przestała występować również przy tym zakresie co opisywałem 60-80 km/h, a po 1000 km nowej opony jednak wróciła (teraz zniknęła jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki). Tłumienie minimalne w hyperpro na 1 klk jest takie same jak w oryginalnym amorze. Oryginał poszedł do wymiany na gęstszy olej i będzie jako zapas. Wszystkim posiadaczom 1290 R polecam taką zmianę, nie poznacie swojego motocykla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1115 | 27.04.2025 18:50 |