![]() |
|
Motocykl Forumowicza Tu możesz opisać swój motocykl, pochwalić się ewolucją lub zakupem. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#41 |
taaak, świeży- od listopada 2004...
![]() |
![]()
Dabalu...strzeż się- dziś przyjadę naszczać Ci na oponę
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: warszawa / siedlce
Posty: 370
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 11 godz 17 min 17 s
|
![]()
Ale smaka narobiliście :P
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,521
Motocykl: RD04
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 16 godz 29 min 47 s
|
![]()
sweet. musi dobrze 'jechac'. ostatnio z bliska ogladalem cb1000 tak 2015 juz to nowe. tez ladne. nie zapomne wrazenia z bycia gowniarzem jakie zrobila na mnie pompa gsx-r750 powietrzaka i Bandita1200. na obu nie umialem i nadal nie umiem jezdzic ale wygar mialy nieludzki. i to wrazenie ze skrzynia biegow jest zbedna bo zawsze jedziesz i zawsze solidnie
![]()
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 985
Motocykl: ETV 1000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 8 godz 43 min 51 s
|
![]()
no i się przejechałem, wrażenia nie do opisania.... skrzynia , silnik , zawieszenie, hamulce, wszystko perfekcyjnie, gładko, wręcz mgliście, nie chciało się schodzić, pomimo zimna i ciemności. Wadą jest niestety brak umiejętności kierownika, może to kwestia zbyt długiej przerwy, sam nie wiem ))))))))))
__________________
734 zero 70 7dwadwa |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,282
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 1 min 14 s
|
![]()
Stopniowo oswoisz się z lokomotywą. Chyba juz kiedyś pisałem ( albo i nie- nie pamiętam) o porównaniu gsxa1400 z cb 1300. Zamienialiśmy się z kolegą kilka razy. Zabawa super. Cb wyraźnie więcej koni, ale jednak wyżej, gsx tłusto z dołu ciągnął. Gsx 1400 do 5000 szedł lepiej- znaczy z samego dołu do 4500-5000 a później cb wystrzeliwała do przodu. Gsxa nie było sensu kręcic powyzej 6000-7000 obr a cb 1300 jeszcze ciagnęła dalej jak urząd skarbowy. Z ciekawostek- na cb troche wyżej się siedzi ale mam wrażenie ze ciut zwrotniejsza na małych prędkościach ( nie wiem - waga, geometria?). Super motocykl. Znaczy obydwa super! Ja byłem zakochany w gsxie - 4 kolegów zaraziłem tym moto ( w tym jednego forumowicza).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2019
Miasto: Lublin
Posty: 36
Motocykl: gsx 1400,CRF 1000
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 2 godz 39 min 19 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,282
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 1 min 14 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ktm 1300 adventure | lukasz_vip | Inne - dyskusja ogólna | 32 | 25.04.2012 21:44 |