|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 109
Motocykl: KTM 1190R
![]() Online: 2 dni 22 godz 37 min 40 s
|
![]()
Zainstalowałem trochę niższe i większe od fabrycznych podnóżki (pegi) od RadeGarage i po regulacji dźwigni zmiany biegów (ustawiłem o jeden ząbek w dół) nie mogę wbić jedynki, bo haczy o boczną stopkę. Teraz mam dylemat, spiłować dźwignię, o ile da radę, albo kupić relokator stopki (co jest wskazane, bo w tej chwili jest przymocowana do bloku silnika). Tyle że nie znalazłem nikogo w kraju kto by coś takiego produkował. Tak, są 21brothers http://www.21brothers.eu/21brothers....topki_LC8.html ale nie mają do mojego modelu.
Wolałbym kupić coś z polski, niż zamawiać z USA. Ktoś coś? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 109
Motocykl: KTM 1190R
![]() Online: 2 dni 22 godz 37 min 40 s
|
![]()
Bałem się giąć, bo nie mam zapasowej dźwigni. Za to byłem dzisiaj w garażu, brzeszczot w rękę i wyszło tak:
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 15:37 |