|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Grodzisk Wlkp.
Posty: 97
Motocykl: GS tysiącdwieście
![]() Online: 2 tygodni 11 godz 38 min 0
|
![]()
Być może częściowo jest tak, że w ciężkich warunkach pewne podzespoły się poddają?
Np: zacisk w 790 Breta. Padająca elektronika to co innego.. Sprzedałem kiedyś gościowi e46. Sedan z 2 litrowym dieslem. A on myślał, że znaczek na masce zobowiązuje. Zatem dzwoni po dwóch godzinach i ma kłopot z biegami. Okazało się, że dawał do odciny i rozpierdił dwumas. Jego tłumaczenie mnie zdruzgotało: przecież to bmw, to musi zapierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Leśna Dzicz
Posty: 650
Motocykl: KTM R
Przebieg: jest
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 11 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Panowie, ładna pogoda na moto jest. Lepiej pośmigać. Ja mam zamiar na swoim zrobić trochę km-ów więc będzie pewnie jeszcze okazja na przeróżne historie o KTM :-).
Pisałem, że w T700 poleciały mi lagi po 2kkm? Na 790 mam więcej najechane i jakoś się trzyma kupy. Nie ma reguły. |
![]() |
![]() |