![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Żary / Strzelce Krajeńskie
Posty: 381
Motocykl: RD03
Przebieg: 67 000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 dni 16 godz 7 min 52 s
|
![]()
U mojego towarzysza podróży, który przed wyjazdem wymienił oponę i dętkę na nowe trafił się kapeć i wyrwany wentyl
![]() Jak już mowa o zapasach to żeby nie targać np. pompki warto wiedzieć jak wyglądają styki (zajrzenie nic nie kosztuje, a na forum powiedziano o tym chyba wszystko). Niedawno ktoś wołał z trasy o pomoc przy padniętym reglerze, więc nie mając zapasu dobrze chyba wiedzieć czy przed startem ładowanie nie budzi żadnych zastrzeżeń. O kostkach i śniedzeniu i konserwacji napisano też chyba wszystko. Jeśli nie wymieniało się linki sprzęgła warto zobaczyć jak wygląda. Wydaje mi się, że krytyczny punkt jest przy klamce (przynajmniej u mnie tam się przetarła). Na start pomocna jest lista im.Podosa. Ja przerobiłem ją na swoją potrzebę. Jest tam podział na narzędzia, części, ... Mam nadzieję, że zmieściłem się w temacie.
__________________
Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. Ostatnio edytowane przez bigos : 09.08.2009 o 20:52 |
![]() |
![]() |