![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Hornówek
Posty: 85
Motocykl: RD07a
Przebieg: 72 000
![]() Online: 4 dni 3 godz 57 min 41 s
|
![]()
Dzięki Fihu , alternator działa dobrze.
Ładowanie w trakcie pracy silnika na światłach 14 - 14,7 V , dodatkowy odbiornik w postaci ładowarki do telefonu obniża o 0,2 V więc wszystko jest ok. Problem z głowy. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ile prądu z alternatora ? | daro_mlawa | Układ elektryczny i zapłonowy | 26 | 07.11.2019 21:56 |
Podmianka stojana | paku | Układ elektryczny i zapłonowy | 10 | 29.01.2010 19:17 |
Dekiel alternatora | Misza | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 2 | 03.12.2008 08:21 |