Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13.08.2020, 22:17   #1
radiolog
 
radiolog's Avatar


Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,268
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
radiolog is an unknown quantity at this point
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 3 min 13 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał 44FG Zobacz post
Dokładnie tak. Czerwony jest awaryjnym wyłączeniem zapłonu na wypadek zagrożenia. W normalnych warunkach powinien być zawsze włączony a silnik włączasz/wyłączasz stacyjką.

Ciekawa teoria, znaczy zobaczę sarnę przebiegająca drogę i myk wyłączam kill switchem bo zagrożenie.
Całe życie wyłączam czerwonym i jakoś nigdy problemów nie było .
Ciekawe ja ta teorie dopasujesz do systemu bezkluczykowego, gdyby Honda się zdecydowała
radiolog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13.08.2020, 23:39   #2
Fizolof


Zarejestrowany: Jun 2012
Miasto: Wrocław
Posty: 876
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Fizolof jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 6 dni 23 godz 32 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał radiolog Zobacz post
Ciekawa teoria, znaczy zobaczę sarnę przebiegająca drogę i myk wyłączam kill switchem bo zagrożenie.
Całe życie wyłączam czerwonym i jakoś nigdy problemów nie było .
Ciekawe ja ta teorie dopasujesz do systemu bezkluczykowego, gdyby Honda się zdecydowała
Kiedyś killswich służył do gaszenia jak się człowiek wyjebał, żeby nie zatrzeć silnika z mokrą miską olejową ponieważ tak jest dużo szybciej niż szukać stacyjki i próbować przekręcić kluczyk. Obecnie nowe motocykle same gasną po przewróceniu więc ten guzik to taki trochę relikt przeszłości.
Fizolof jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.08.2020, 07:02   #3
Galar


Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 204
Motocykl: SD06
Galar jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 14 godz 34 min 6 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał radiolog Zobacz post
Ciekawa teoria, znaczy zobaczę sarnę przebiegająca drogę i myk wyłączam kill switchem bo zagrożenie.
Całe życie wyłączam czerwonym i jakoś nigdy problemów nie było .
Ciekawe ja ta teorie dopasujesz do systemu bezkluczykowego, gdyby Honda się zdecydowała
Ty zawsze masz pod górkę.
Dla mnie to możesz wyłączać silnik wyciągając fajki ze świec.
Galar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.08.2020, 08:13   #4
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 11,411
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 7 miesiące 3 tygodni 4 dni 20 godz 36 min 28 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Galar Zobacz post
Dla mnie to możesz wyłączać silnik wyciągając fajki ze świec.
Kłopotliwe. W 1290 musiałby najpierw pół motocykla rozebrać.
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dziwny dźwięk erem NAT - Warsztat 11 04.12.2019 08:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.