Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27.07.2020, 11:58   #1
turas
 
turas's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2016
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 115
Motocykl: CRF1000
turas jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 22 godz 32 min 26 s
Domyślnie

Ojciec kupił sobie nóweczkę na wyprzedaży rocznika. Taki sam czarny mat.
Zrobiłem nią nie całe 300 km.
Ogólnie jestem zachwycony. Wg mnie nie widać po nim jakiejś strasznej taniości, wszystko wygląda przyzwoicie.
Wyważenie - bajka. Jak wpadłem na 20 kilometrowy odcinek z zakrętami, to oponki zrolowały się przy zamknięciu
Silnik fajnie miauczy, wydech w sam raz - nie trzeba zmieniać.
Dobra ochrona przed wiatrem.
Światła LED, ale słabsze niż w Afryce.
Spalanie... Nie byłem w stanie przekroczyć 3,6 litra na dłuższym dystansie.
Ojcu wychodzi 2,8 - 3,2.
Taka Honda, no... Nie chce się zsiadać.
turas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.07.2020, 13:59   #2
consigliero
Ajde Jano
 
consigliero's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,364
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
consigliero jest na dystyngowanej drodze
Online: 9 miesiące 1 tydzień 6 dni 23 godz 13 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał turas Zobacz post
Ojciec kupił sobie nóweczkę na wyprzedaży rocznika. Taki sam czarny mat.
Zrobiłem nią nie całe 300 km.
Ogólnie jestem zachwycony. Wg mnie nie widać po nim jakiejś strasznej taniości, wszystko wygląda przyzwoicie.
Wyważenie - bajka. Jak wpadłem na 20 kilometrowy odcinek z zakrętami, to oponki zrolowały się przy zamknięciu
Silnik fajnie miauczy, wydech w sam raz - nie trzeba zmieniać.
Dobra ochrona przed wiatrem.
Światła LED, ale słabsze niż w Afryce.
Spalanie... Nie byłem w stanie przekroczyć 3,6 litra na dłuższym dystansie.
Ojcu wychodzi 2,8 - 3,2.
Taka Honda, no... Nie chce się zsiadać.
Z tym zsiadaniem to bym polemizował, subiektywnie na GS mogę dłużej jechać bez wiercenia się na siedzeniu.
__________________
BMW Club Praha 001
1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.
consigliero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.07.2020, 14:23   #3
Louis
 
Louis's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
Louis jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 22 s
Domyślnie

GS wypacza ridera, trudno potem znaleźć coś lepszego
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały.
Louis jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.08.2020, 13:43   #4
consigliero
Ajde Jano
 
consigliero's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,364
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
consigliero jest na dystyngowanej drodze
Online: 9 miesiące 1 tydzień 6 dni 23 godz 13 min 0
Domyślnie

Mam też wrażenie że nawet f700 GS lepiej jeździło po dołach niż CB500x. Może to kwestia rozstawu osi, tutaj mam wrażenie że kierownica wyrywa się z rąk w koleinach.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg F258627E-04AF-452E-858B-19C4D85FF117.jpg (635.5 KB, 14 wyświetleń)
__________________
BMW Club Praha 001
1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.
consigliero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.08.2020, 14:41   #5
Louis
 
Louis's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
Louis jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 22 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał consigliero Zobacz post
Mam też wrażenie że nawet f700 GS lepiej jeździło po dołach niż CB500x. Może to kwestia rozstawu osi, tutaj mam wrażenie że kierownica wyrywa się z rąk w koleinach.
Całkiem możliwe F700 ma większy skok zawieszenia. A pro pos. Regulowałeś je w CB500? Może ustaw na bardziej komfortowe, to jednak maszyna miejska i i fabrycznie pewnie zestrojona pod miasto
A tak po za tym, to straszna maruda z Ciebie, dobrobyt Cię zepsuł
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały.
Louis jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.08.2020, 15:05   #6
consigliero
Ajde Jano
 
consigliero's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,364
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
consigliero jest na dystyngowanej drodze
Online: 9 miesiące 1 tydzień 6 dni 23 godz 13 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Louis Zobacz post
Całkiem możliwe F700 ma większy skok zawieszenia. A pro pos. Regulowałeś je w CB500? Może ustaw na bardziej komfortowe, to jednak maszyna miejska i i fabrycznie pewnie zestrojona pod miasto
A tak po za tym, to straszna maruda z Ciebie, dobrobyt Cię zepsuł
Zasadniczo to już nie mój motocykl, ale nic nie regulowałem, przekażę sugestie nowemu majitelowi. Tak naprawdę to nawet się nie wczytałem w instrukcję aby się dowiedzieć podstawowych rzeczy, casus blokady kierownicy. Faktem też jest ze czasem ciężko mi ze sobą wytrzymać, ale mam nadzieję że niedługo odpocznę na GSie.
__________________
BMW Club Praha 001
1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.
consigliero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.08.2020, 13:22   #7
consigliero
Ajde Jano
 
consigliero's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,364
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
consigliero jest na dystyngowanej drodze
Online: 9 miesiące 1 tydzień 6 dni 23 godz 13 min 0
Domyślnie

Przewija się często kwestia filozofii hondy i bmw, przyznaję że honda mnie zaskoczyła luźnym podejściem do detali wykończenia niektórych elementów. Gdy pierwszy raz zobaczyłem NAT to zdziwiłem się zastosowaniem do łączenia elementów układu chłodzenia cybantów skręcanych śrubą ślimakową. Nie odmawiam jej funkcjonalności ale kłóci się ona z moją wizją filozofii japońskiego producenta. Po zakupie CB500 X byłem pozytywnie zaskoczony jakością wykończenia motocykla. Biorąc pod uwagę cenę zakupu była ona optycznie wyższa niż w niektórych droższych modelach. No ale wszystko do czasu, gdy syn zdecydował się na zakup akcesoryjnego kufra z mocowaniem sm motech. Po zamontowaniu platformy i zamocowaniu kufra, pierwsze co człowiek chciał zrobić to poprawiać kufer aby go ustawić prostopadle do osi pionowej motocykla

Po głębszej analizie i wykluczeniu złego wyprofilowania elementów platformy, poddaliśmy śledztwu element mocowania do ramy. Już pobieżna obdukcja tego elementu konstrukcji okazało się że jest ona źle wspawana. Różnica wysokości między stronami wynosi około pół centymetra. Do momentu kiedy do tego elementu były przymocowane uchwyty dla pasażera nie miało to większego znaczenia, ale w momencie gdy wykorzystaliśmy je aby zamontować platformę pod bagaż zrobiło to bardzo dużą różnicę. Podejrzewam że nie ma to znaczenia na sposób prowadzenia motocykla, choć moja żona stwierdziła że zaczęło ją uwierać oparcie zamontowane na kufrze, bo jest ono też przekrzywione. Zastanawiam się czy jest to powód do reklamacji, nie wiem jak mocowany jest kufer w oryginale, jeżeli tak samo to problem będzie widoczny. Jeżeli sposób mocowania jest inny to pewnie nic się nie ugra, ale niesmak pozostaje. Na razie zazdroszczę synowi wycieczki bo nam z żoną Portugalia od lat chodziła po głowie a czas leci


Wiem że motocykl jest robiony w Malezji ale to przecież honda.
No i pożyczył sobie nasz nowy namiot, z marabutem Gwinea zapakować byłoby się dużo trudniej
__________________
BMW Club Praha 001
1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Ostatnio edytowane przez consigliero : 24.08.2020 o 13:24 Powód: Nasz namiot pojechał na wycieczkę
consigliero jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda Riding Gear 2019 darius Gadżety / wyposażenie 8 25.11.2018 18:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.