![]() |
#11 |
![]() |
![]() Nie słyszałem, żeby seryjnie dawali akrapa, No może w BMW , ale tez już chyba nie Natomiast grzane manetki mogą tylko grzać, albo nie grzać hehe W czasie jazdy można zmienić tylko mapy zapłonu Włączanie wszystkiego przez menu bez fizycznego guzika trochę żmudne , a tylko mogą być 2 funkcje pod szybki dostęp, no halogeny można guzikiem , ale są w dziwnym miejscu bo prawie na dolnej półce. Natomiast jeżeli chodzi o zwartość konstrukcji to Afryka trochę zostaje w tyle . Oczywiście wyprofilowanie siedziska lepsze niż w NAT Ostatnio edytowane przez radiolog : 16.07.2020 o 13:46 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 | Dubel | KTM | 1115 | 27.04.2025 18:50 |