![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
To czytaj
![]() To jest silnik z CB900 taki jak np w bol d'or, ale wtedy wszystkie pałer criuziery miały wała. Taki był sznyt. To wpadli enżyniery z Hondy, że wsadzą wała z GL1100 bodaj tylko mieli problem bo wyjście napędu było nie z tej mańki. Trzeba było zatem zrobić DWIE przekładnie kątowe: jedną z lewej mańki, ze starego wyjścia na łańcuch, wałek poprzeczny na prawą stronę i drugą przekładnię kątową na dołożony wałek do przekładni głównej przy kole. Obudowę tej skrzyni pośredniej, ją nazwijmy wykorzystano na dołożenie dwóch biegów. Takich a'la High i Low. Czyli mamy 5 biegów wolnych i 5 biegów szybkich. Lub jeśli ktoś chce jechać 1LH, 2LH, 3LH, 4LH, 5LH to ma faktycznie 10 kolejno narastających po sobie przełożeń. Korzystając z dłuuugiego 'łańcucha napędu' po drodze dołożono TRZY tłumiki skrętne drgań co zaowocowało, że można było na 5H cruzierować 90kmh i 200kmh ale przy tej niższej prędkości, mimo, że rzędowa czwórka kręciła się już nieco za wolno to nic nie drgało i paliło to przy tych niskich obrotach ponoć piątaka na setkę. Po raz kolejny się zastanawiam nahooy nam była cała ta ekologia i wtryski z kąpóterem - gdzie teraz każda 900tka 4R pali 6 i nikt nie jęczy. Tak to. Jednym zdaniem - mieli rozmach sk..ny. No wiecie co chciałem napisać. Hehehehe. Moto drogie ale ładnie utrzymane no i kawał motocyklowej historii. Podoba mi się ale na szczęście mnie nie stać, ale co szkodzi się poślinić i pogadać sobie. Na pewno wolałbym w garage to od jakiegoś sportstera. No chyba, że knucklehead, żeby ciągle być brudnym ![]() M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa Ostatnio edytowane przez matjas : 19.06.2020 o 23:15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany: Sep 2014
Posty: 19
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 dni 8 godz 49 min 30 s
|
![]() |
![]() |
![]() |