![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Połamany
![]() |
![]()
Robią też robotę używki od CBR, trampka/deauville 700.
Co prawda czasem trzeba poczekać na "dobrą cenę" (100-150 zł). Kolegom założyłem kilka tych regulatorów ( oczywiście zawsze lutuję żółtą wtyczkę) i wszystko chodzi bezproblemowo. Regulator z trampka 650 także jest mosfetowy, ale wtedy lutujemy przewody na stałe ALBO szukamy wtyczek. Polecam. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,950
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 5 dni 11 godz 14 min 22 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |