![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Zambrów
Posty: 1,024
Motocykl: CRF1000L
Przebieg: 64321
![]() Online: 1 miesiąc 5 dni 9 godz 15 min 6 s
|
![]()
Ale przecież napisał, że miał kranik na rezerwie, a nie zakręcony.
__________________
https://www.facebook.com/PrzezSwiat.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Ja miałem taką akcję lata temu w aucie. Dokładnie 1km od tankowania ujechałem. Później zawsze trzy razy się przyglądałem czy napewno pistolet na stacji biorę zielony, ten wlasciwy
![]() Tu może być coś z pompą, albo kranikiem. Miałem takie cyrki ale u mnie pompa się zawieszała. Jak masz pełny bak połącz na krótko bez pompy i przynajmniej ja wyeliminujesz. Pozostanie tylko mkze coś z kranikiem? Powodzenia Zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Sulejówek
Posty: 1,075
Motocykl: Fiddle
![]() Online: 6 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 21 min 24 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Dabrowa G.
Posty: 690
Motocykl: RD07a DRZ 400E
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 10 godz 6 min 16 s
|
![]()
Miałem podobną sytuację. Po zatankowaniu motocykl zaczął dziwnie się zachowywać tracić moc pomyślałem że zatankowałem jakiś syf. Czasem przekręcenie kranika pomagało czasem nie. Po drodze z Sandomierza motocykl gasł lub pracował na jeden cylinder. Kilka razy po drodze sprawdzałem drożność i paliwo leciało pompa pracowała a ja ledwo jechałem na dodatek jeszcze ciupał deszcz, jakoś w końcu do domu dotarłem. Też myślałem że wina jest po stronie kranika i dopiero podczas spuszczania paliwa ukazała się przyczyna. Coś się w filtrze przytykało a w chwili jak spuszczałem paliwo z baku to leciało na ful a po jakiejś chwili mniej raz leciała całym przekrojem a po pewnym czasie strumień był grubości igły więc i tak może być. Dla pewności zmień filterek paliwa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 57
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 12 godz 11 min 42 s
|
![]()
Też mi się wydaje że to może być paproch. Nieeee diesla nie zatankowałem, zrobiłem potem kolejne 200km bez żadnego zająknięcia...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
U mnie takie objawy dawała "nadpalona" pompa paliwa a raczej jej styki . Z tym że u mnie takie gaśnięcie miało miejsce po dłuższym postoju , jak już się pompa "rozchodziła" było już ok. Ps. Na zamkniętym kraniku spokojnie przejedziesz kilometr , sprawdzone nie raz ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Sytuacja na froncie | Sanol | Przygotowania do wyjazdów | 39 | 23.06.2019 07:01 |
Taka ciekawostka | sizyrk | CRF 1000 L | 7 | 22.10.2017 15:19 |