![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: Marynino
Posty: 536
Motocykl: NAT`18
Przebieg: rośnie
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 19 min 56 s
|
![]()
To jak byś się pozbywał leosia, a do NAT podpasuje, się byśmy dogadali...
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
__________________
lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
W swojej NAT z '18 roku masz najlepszy klang na oryginalnym tłumiku.
Drugi po oryginale (dźwiękowo) jest Remus, później Akrap. Jednak na każdym tracisz moc, więc nie pyli się. A od AT chyba średnica i podejście rury (mocowanie) nie pasuje. Niech mnie ktoś poprawi, bo nie dam łapy obciąć.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stelaz pod Leo Vince i inne wąskie. | Bonjour | Wszystko dla Afryki | 21 | 15.03.2009 18:52 |