![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
heu ?
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 931
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
|
![]()
Ale średnica dolotu to nie wszystko, liczą się rozmiary dysz.
__________________
RD07 & DRZ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Oczywiscie, ale te sie wymienia w kazdym gazniku
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
No wreszcie ruszyłem temat gaźników w swojej rd 03. Zapodałem funkiel gaźniki od Trapa 650, które są prawie identyczne z gaźnikami Afry, średnice od strony filtra i głowicy, wymiary membran. Zmieniłem tylko dysze główne, bo w Trapie siedzą 132 tak więc pewnie apatyt na paliwo byłby większy. Dodatkowym urządzeniem w gaźnikach Trapa jest system dolotu powietrza do zdaje ssania, warto je czymś przytkać, bo na niskich obrotach silnik będzie się dławił, ale po minięciu 2 tys obr dostawał kopa, przytkałem te doloty gąbką i jest cacy. Afra pracuje równo i w końcu nie strzela z wydechu przy schodzeniu z obrotów.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Gaźniki z Kawasaki KZ 400 | janeksok | Inne - dyskusja ogólna | 6 | 09.02.2012 19:16 |
Wyswietlacz dotykowy z voltomierzem, termometrem i innymi... | Marcin.111 | Wszystko dla Afryki | 47 | 19.02.2011 09:43 |