![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
880220111
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,049
Motocykl: XR 250R,XR 650R
![]() Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
|
![]()
Kur.... Od kiedy sag się ustawia kliknięciami... Bez minimum wiedzy to grzebanie palcem w dupie.. za to odpowiadają sprężyny i tu żadnymi kliknięciami nic nie zrobisz...chyba że masz hydrauliczną regulacje napięcia sprężyny... A z przodu... Tylko wymiana sprężyn... Shimma przy 150... Masz pan jaja większe od wielkanocnych... Poczytać zrozumieć i potem się za regulację brać.. takie zabawy to bawienie się granatem z którego wypada zawleczka.
Podjedź do jakieś serwisu od zawiasu i za parę stów ci ustawia,no chyba że sprężyny trzeba będzie zmienić to grubo ponad klocka wyjdzie.. zawias jest fabrycznie ustawiony do podobnej wagi i jest to uniwersalny nastaw... Na drogę i czasem na szuterek...
__________________
Honda XR-oholik ![]() https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ Ostatnio edytowane przez motomax : 14.04.2020 o 00:59 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 2 godz 58 min 20 s
|
![]() Cytat:
Niestety tył jest mega miękki i żeby zbizyzc się do sagu trzeba na max skręcić. Shime może powodować źle ustawione zawieszenie jednak w nat sama w sobie jest na tyle stabilną, że obstawiał bym oponę ewentualnie kufer centralny. https://youtu.be/V_B2NeJC9fA Tutaj inżynier thriupha tłumaczy dlaczego fabryki dają miękkie zawieszenia.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 14.04.2020 o 09:13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Doruchów
Posty: 59
Motocykl: Była CRF1000L, jest KTM 1290 SAS
![]() Online: 5 dni 14 godz 9 min 23 s
|
![]() Cytat:
Odnośnie shimmy... miałem już taki problem w Diavelu, szukali i szukali, wymieniali oponę, łożysko kiery itp. nic nie pomagało, aż nareszcie mądry gość ustawił mi zawieszenie i jak ręką odjął. Nie twierdzę, że teraz mam podobny problem z Afryką... szukam rozwiązania. Dzięki Panowie za podpowiedzi. Wszystko co Mada napisał się zgadza, czyli tak po prostu jest z tylnym zawieszeniem i już - miękkie. Muszę faktycznie sprawdzić kufer centralny, bo okresowo z nim jeżdżę, nie zwróciłem uwagi, że on może być przyczyną shimmy. sprawdzę. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
T700 - Regulacja zawieszenia przedniego - dobicia i odbicia - zasada działania | pattryk | Yamaha | 43 | 16.03.2023 00:01 |
SAG - regulacja zawieszenia przód, tył | DrSpławik | Rama, zawieszenia, napęd | 14 | 18.04.2018 11:32 |
Regulacja zawieszenia - artykuł Motocykl-online | BIAŁY | Regularne czynności serwisowe | 4 | 20.04.2011 11:32 |