![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Myślałem nad tym, aby zrobić regulację długości tłoka przez gwintowaną mufę.
Potem plan uprościł się, aby końcówkę gwintowaną pręta zrobić po prostu dłuższą i docinać na długość jak ktoś chce (albo fabrycznie albo dłużej). Luka byłaby uzupełniana dystansami lub podkładkami. Ale potem uznałem, że to nie ma sensu bo w sumie po co to komu? ![]() Planuję napisać maila do tokarza i się grzecznie przypomnieć, moge zrobić szybko zmianę w rysunku i spytać czy się da (raczej powinno sie dać). Pręty były kupowane ze sporym zapasem materiału, więc tu nie piwinno być zadnego problemu. Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zestaw naprawczy do dętki | Lakrua | Wszystko dla Afryki | 2 | 31.01.2019 13:15 |
Panewki zawieszenia/zestaw naprawczy ups od huśki | madafakinges | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 30.01.2012 17:49 |
Zestaw naprawczy linek | wlodar | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 6 | 14.07.2008 14:08 |