![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Ale tam powinien być oring, więc jak go odwrotnie założysz?
![]() Może oring stary/przycięty lub korek nie dokręcony? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Autobanned.
![]() |
![]() Cytat:
Nie wiem - w ogóle po co tam grzebał - sprawdzę i przy okazji napiszę. Wiem że nabył jakiś komplet do podwyższania przodu i tyłu i pozakładał ... nie do końca pewnie dobrze. Na razie mam info telefoniczne - pod korkiem uszczela i korek nie dokręcony - myślę, że tylko wiwisekcja prawdę powie ![]() Cytat:
![]()
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
Ostatnio edytowane przez Dzieju : 15.03.2013 o 17:41 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Mizerna Kruszynka
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
|
![]() Cytat:
Takie same info znajdziesz w "Hajesie" tylko musisz go ściągnąć w pdf formacie i przeczytać.
__________________
-Dystans do świata jest właściwy, gdy do jednego wora nawalimy ziarno wyrozumiałości, optymizmu łyżkę, tolerancji z umiarem, wiedzy mędrców szklaneczkę i wina antołek by jak będą dokuczać pierdolnąć głośnym NIE. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Autobanned.
![]() |
![]() Cytat:
ok - księga w kompie czeka, a gdzie kupić te uszczelniacze - możesz podpowiedzieć ![]()
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
|
![]() |
![]() |