|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,045
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 4 dni 16 godz 5 min 22 s
|
Wałek wygląda OK - zero śladów korozji, w miejscu gdzie naciska kulka jest coś jak "gniazdo" czyli wgłębienie na kulkę pewnie po środku jakieś +/- 2 mm. Nie wiem czy takie wgłębienie być powinno choć dla mnie jest to dość naturalne - takie "prowadzenie" naciskającej kulki. Czy u Was na wałku też takie "gniazdo" występuje czy faktycznie wyłącznie "ślad punktowy" no i czy takie 2mm. mogą powodować "ciągnięcie"/brak pełnego rozłączenia
Moim zdaniem to mało prawdopodobne ale Ja tego moto zupełnie nie znam ...
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Kraków
Posty: 9
Motocykl: KTM 990 Adv
Online: 4 dni 8 godz 13 min 52 s
|
Hej, 2mm wgłębienia to trochę dużo, ale chyba nie na tyle żeby był problem, pytanie jak wygląda kulka, jeżeli ona również jest zużyta to może być kłopot. Bo łącznie będzie 3mm lub więcej, a to już raczej wpłynie na działanie.
I mnie wałek był uszkodzony - mocno zużyty, różnica była chyba trochę większą niż 2mm, sprawdze jeszcze na zdjęciach które gdzieś mam. I miałem problem z wysprzeglaniem i wbijaniem jedynki. Ewidentnie nie rozdzielało tarcz sprzęgłowych. Wałek jest raczej niedrogi, gdybyś wymieniał to koniecznie zamień uszczelnienie w którym pracuje. |
|
|
|