Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23.03.2020, 05:47   #1
ctomch
 
ctomch's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2020
Miasto: Chrząstawa Wielka
Posty: 293
Motocykl: Yamaha 1VJ/Huska FE501
Przebieg: rośnie
ctomch jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 4 dni 2 godz 31 min 29 s
Domyślnie

Cześć,
Miałem dokładnie to samo co opisujesz z Afryką zakupioną w grudniu. Moto było i tak do totalnego odszczurzenia ale opiszę Ci pokrótce co uczyniłem. Oczywiście opisywany problem nie był moim jedynym zatem nie skupiałem się na tym, ale po całej akcji temat został zażegnany, a pacjent wyleczony:
- gaźniki wyciągnięte (inspekcja wzrokowa) - jedną nakrętkę od ssania już ktoś wymienił na mosiężną (są plastikowe w org.), linki, mimo że jakoś pracowały, gnój, syf i malaria, kubeł, nowe
- króćce ssące, niby całe, ale stare, sztywne i spękane, kubeł, wymiana
- membrany całe, widać że wymieniane jakiś czas temu, iglica bez śladów przycierania
- potem standard, rozbiórka, inspekcja, czyszczenie, wykręcanie dysz, wymiana wszystkich uszczelek, tu muszę dodać że w najgorszym stanie były o-ringi pod "pilot jetami" i zaworki w komorach pływakowych, te pierwsze totalnie twarde i nie były już "o" tylko "i" ringami, zaworki już nie zamykały dokładnie i paliwo dostawało się w ilości różnej, plus śruby spustowe komór pływakowych
- gaźniki dokładnie wyczyszczone, sprawdzony luz promieniowy na osi przepustnicy (ok)
- "piloty" były wykręcone na 3,5 obrotu, ja ustawiłem na 2,5 i tak działa dobrze
Tak złożony zestaw wylądował w moto i odpalił od strzała. Potem regulacja, synchronizacja i inne duperele. Mały pro-tip. Nie mogłem sobie poradzić z nadmiernym "strzelaniem" przy zamknięciu przepustnicy, ale tu w sukurs przyszła Afripedia Regulacja czujnika położenia przepustnicy zrobiła swoje i jest miodzio.
Moja rada....., sprawdź jeszcze raz to co już sprawdziłeś, może coś ci umknęło.......

P.S. pacjent to RD07 '98 rok; poziomu paliwa w komorach nie ustawisz, jeśli jest nie ok, to znaczy że z jakiegoś powodu się pływaki zwichrowały i trzeba wymienić (są plastikowe)

Ostatnio edytowane przez ctomch : 23.03.2020 o 05:53 Powód: info dodatkowe
ctomch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
gaśnie na ssaniu Mallory Uklad paliwowy i wydechowy 12 15.09.2019 21:47
Silnik gaśnie na wolnych obrotach CRF 1000 SD06 ivolot NAT - Warsztat 22 19.06.2019 14:50
GASNIE silnik na irydowej świecy ...co jest grane? koralgol Inne - dyskusja ogólna 57 12.03.2013 22:59
obroty na ssaniu jak jest zimny silnik R2D2 Uklad paliwowy i wydechowy 14 07.04.2009 16:58


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.