|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s
|
Założyli mi SuperPack Alu. Mogę śmiało podlatywać do ziomków na GSach
Nie wiem kto jest producentem tych kufrów, ale przejechałem się dziś po A2. Do 160 nie odczuwałem jakichkolwiek wibracji, czy dyskomfortu vs jak było przed. Szybciej i tak nie zamierzam jeździć. Także konstrukcja nie wykazywała chęci do urwania się. Jestem bardzo zadowolony z nich, choć muszę przyznać, że moto stało się odczuwalnie cięższe przy niskich prędkościach manewrowych. No i mam problem z postawieniem go na centralkę... Idę niby zgodnie z zasadami czyli najpierw pozycjonuję ładnie w pionie aby obie nogi centralki stały na ziemi i następnie staję całym ciężarem na tym dynksie od centralki na ile mogę ciągnę motocykl do tyłu trochę za kierownicę, trochę za bagażnik i nic - trochę drgnie ale nie jestem w stanie przejść punktu przegięcia. A co dopiero jak będzie zapakowany...? Jakieś wskazówki eksperckie ? Może ważę za mało (niecałe 80kg) ?Ostatnio edytowane przez 44FG : 07.03.2020 o 15:35 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Bez lewego kufra będzie zdecydowanie łatwiej.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Sprawdziłem to u siebie. Z załadowanymi kuframi też mi ciężko postawić na centralce.
Gdy kufra nie ma przypiętego to łapię za stelaż i staję też nieco dalej/z tyłu - w miejscu, gdzie znajduje się kufer, gdy jest przymocowany i wtedy jest dużo łatwiej postawić moto. Gdy mam przypięte kufry to pomaga mi mój plecak i wyglądam na stacji benzynowej jakbym był mientka faja i nie umiał postawił swojego moto na centralce
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() |
Również założyłem alu, to givi jest. Ważę prawie 100 kg i daję radę z postawieniem na centralnej stopce ale trochę trzeba się nagimnastykować przy wsiadaniu i zsiadaniu z motocykla. Z tymi kuferkami mam spore shimmy w zakresie 65-80 km/h gdy puszcze kierownicę. Podczas przejażdżki znalazłem porzuconą Cordobę, dwie poduchy wystrzelone, żywej duszy brak.
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s
|
Nic takiego nie zauważyłem a jestem przeczulony ostatnio na punkcie co się dzieje jak puszczę kierownicę. Wydaje mi się, że po serwisie (i założeniu kufrów) zniknęło to ściąganie w prawo które miałem wcześniej. Mam założone deflektory górne (przy czaszy) i dolne (w okolicach kolan mniej więcej), nie sądzę aby to wiele zmieniało ale może ma wpływ na opływanie powietrza właśnie wokół kufrów (szczególnie te dolne mam na myśli oczywiście).
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Obrazków nie widać
![]() Poza tym co do stawiania na stopce centralnej, to tylko trening. I nie chodzi o siłowanie się z moto (ciągnięcie czy podnoszenie itp) tylko o zgranie tego wszystkiego w jeden cykl. Mam 179cm i tylko 67 kg wagi i stawiam NAT z pełnymi kuframi choć jest to oczywiście trudniejsze niż bez kufrów. Problemem dla mnie przy kufrach nie jest waga całego moto, tylko ograniczony dostęp do boku moto, gdy go stawiam na centralce. Moja technika to lewa reka na lewej manetce, prawa na uchwycie pasażera i prawa noga oczywiście na stopce. Stać blisko moto i hop! Sądzę, ze na poniższym foto moto waży ok 300kg (wyjazd z żoną do Rumunii ) i jak widac na centralce stoi.P.S. Z zestawem jak na obrazku plus mały drybag z brudami przytroczony na górze kufra centralnego i żoną na pace nie było żadnego shimmy a probowałem do ok 180 km/h (choć to oczywiście była chwilowa prędkość i kierownicy nie puszczałem tylko poluzowałem uchwyt). Ostatnio edytowane przez nabrU : 07.03.2020 o 15:10 |
|
|
|
#9 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s
|
Cytat:
Poważnie nie widzisz zdjęć? Kurcze ja wszystko widzę... |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
Staję jak najbliżej moto, łapię lewą reką za lewą manetkę, prawą reką za uchwyt pasażera. Pierwsza podstawowa sprawa to stopka do ziemi i obie podpórki stopki dotykają stabilnie i mocno podłoża. To taka jakby wstępna faza.Potem stawiam moto jednym ruchem na stopkę (stając na stopce całym ciałem i ciągnąc jakby pod kątem 45stopni w kierynku tyłu i góry). I to w sumie tyle. Wiem, że to prosto brzmi, ale musisz znaleźć swój własny sposób. Poza tym ja zawsze stawiam moto w garażu i tankuję na centralce więc mam zawsze trening. Jedyne co widzę, to znak zakazu wjazdu
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 |
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |