Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.02.2020, 07:49   #1
Majster
 
Majster's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 322
Motocykl: CRF1100 DCT ES
Majster jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 1 godz 51 min 47 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał MrWaski Zobacz post
Sie zastanawiam, co może mieć do tego DCT?
Mam DCT. Masa silnika jest przesunięta w prawo względem manuala. Do tego cały układ wydechowy z prawej. Zła pozycja kierowcy, pochylenie drogi, wszystko ma jakiś wpływ.

Ostatnio edytowane przez Majster : 25.02.2020 o 07:54
Majster jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.02.2020, 08:01   #2
44FG


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
44FG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 4 min 23 s
Domyślnie

honda ma na to rozwiązanie - jak założysz kufry to ten lewy (że względu na wydech po prawej) jest większy i wystarczy, że zapakujesz do niego więcej to przestanie ściągać
44FG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rosja w 2020 bez wizy zz44 Kwestie różne, ale podróżne. 1 16.12.2018 22:42
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 10:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.