Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.02.2020, 06:06   #1
44FG


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
44FG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 16 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał JarekO Zobacz post
Zasięgałem języka u Karola. Małej brak. W sumie w MCS mogą akurat mieć choć osobiście mam pewne obiekcje. Zostały mi po wizycie serwisowej.
Faktycznie, przeoczyłem, że Ty myślisz o małej.
44FG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.02.2020, 14:48   #2
Majster
 
Majster's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 320
Motocykl: CRF1100 DCT ES
Majster jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 3 min 36 s
Domyślnie

Majstrowałem i pomyślałem, że ktoś skorzysta

Na zielono zaznaczyłem kołki wciskane w gumę. Na czerwono delikatne zaczepy, które łatwo upier ... uszkodzić. Jest ich więcej ale reszta bezproblemowa.




Kostka dodatkowego oświetlenia, lewa i prawa symetrycznie umieszczone. Aktywacja dodatkowego oświetlenia w tablecie. Po aktywacji obsługa analogicznie jak manetki i dzienne.


Jeśli potrzebne zasilanie po stacyjce to wiązka razem z wtyczką 2 pin do zapalniczki.


Informacyjnie, miałem zbyt mocno dokręcone łożysko główki ramy (nie pierwszy to u mnie przypadek w nowej Hondzie). Ponadto przednie koło nie było wyważone.
Majster jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.02.2020, 16:20   #3
44FG


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
44FG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 16 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Majster Zobacz post

Informacyjnie, miałem zbyt mocno dokręcone łożysko główki ramy (nie pierwszy to u mnie przypadek w nowej Hondzie). Ponadto przednie koło nie było wyważone.
Miałeś jakieś objawy zbyt mocno dokręconego łożyska?
44FG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.02.2020, 17:41   #4
Majster
 
Majster's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 320
Motocykl: CRF1100 DCT ES
Majster jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 3 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał 44FG Zobacz post
Miałeś jakieś objawy zbyt mocno dokręconego łożyska?
Miałem (mam?) dwa niechciane objawy w motocyklu gdy nie trzymam rąk na kierownicy. Trzepanie kierownicą w zakresie prędkości 90 - 75, głównie podczas hamowania silnikiem oraz tendencja do ściągania motocykla w prawo.
Telepanie kierownicy spowodowane jest kufrem centralnym, po zdjęciu kufra nie wystąpiło. Co do łożyska główki, gdy były lagi w półkach układ miał zbyt dużą bezwładność aby wyczuć nieprawidłowość. Jak zostały tylko półki to od razu czuć że za ciasno i bieżnie już dostały po dupie - mają już wyczuwalny dołek na środku Poluzowałem nakrętkę koronkową o jakieś 25 stopni, obraca się wszystko cacy i nie czuć już dołka. Po złożeniu przodu nie wyczuwam luzu na główce, liczę że będzie ok. Wydaje mi się, że to jest przyczyną ściągania.

Brak wyważenia przedniego koła pozostawię bez komentarza.
Majster jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.02.2020, 17:43   #5
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Majster Zobacz post

Brak wyważenia przedniego koła pozostawię bez komentarza.
ile było tego niewyważenia ? może to w normie
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.02.2020, 17:54   #6
Majster
 
Majster's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 320
Motocykl: CRF1100 DCT ES
Majster jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 3 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
ile było tego niewyważenia ? może to w normie
Nie wiem ile, jak dorwę estetyczny ciężarek, zważę to co przykleiłem ... czyli prawie 2 cm cyny w takiej trójkątnej lasce do lutowania rynien, huehue. Nie mam wyważarki, oś oryginalna podparta, koło na ośkę i za każdym razem zatrzymywało się zaworem na dole. Teraz zatrzymuje się za każdym razem w innym miejscu, na mój nos to nie było w normie.
Majster jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.03.2020, 07:01   #7
Majster
 
Majster's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 320
Motocykl: CRF1100 DCT ES
Majster jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 3 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
ile było tego niewyważenia ? może to w normie
Było 15 g ... ale przebieg był 1500 km. Przy 0 km mogło być dobrze.
Majster jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.03.2020, 12:12   #8
44FG


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
44FG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 16 min 20 s
Domyślnie

Założyli mi SuperPack Alu. Mogę śmiało podlatywać do ziomków na GSach Nie wiem kto jest producentem tych kufrów, ale przejechałem się dziś po A2. Do 160 nie odczuwałem jakichkolwiek wibracji, czy dyskomfortu vs jak było przed. Szybciej i tak nie zamierzam jeździć. Także konstrukcja nie wykazywała chęci do urwania się. Jestem bardzo zadowolony z nich, choć muszę przyznać, że moto stało się odczuwalnie cięższe przy niskich prędkościach manewrowych. No i mam problem z postawieniem go na centralkę... Idę niby zgodnie z zasadami czyli najpierw pozycjonuję ładnie w pionie aby obie nogi centralki stały na ziemi i następnie staję całym ciężarem na tym dynksie od centralki na ile mogę ciągnę motocykl do tyłu trochę za kierownicę, trochę za bagażnik i nic - trochę drgnie ale nie jestem w stanie przejść punktu przegięcia. A co dopiero jak będzie zapakowany...? Jakieś wskazówki eksperckie ? Może ważę za mało (niecałe 80kg) ?






Ostatnio edytowane przez 44FG : 07.03.2020 o 14:35
44FG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.03.2020, 23:11   #9
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Majster Zobacz post
Było 15 g ... ale przebieg był 1500 km. Przy 0 km mogło być dobrze.
Wheel balance weight – 60 g (2.1 oz) max
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.02.2020, 17:48   #10
44FG


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
44FG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 16 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Majster Zobacz post
Miałem (mam?) dwa niechciane objawy w motocyklu gdy nie trzymam rąk na kierownicy. Trzepanie kierownicą w zakresie prędkości 90 - 75, głównie podczas hamowania silnikiem oraz tendencja do ściągania motocykla w prawo.
Telepanie kierownicy spowodowane jest kufrem centralnym, po zdjęciu kufra nie wystąpiło. Co do łożyska główki, gdy były lagi w półkach układ miał zbyt dużą bezwładność aby wyczuć nieprawidłowość. Jak zostały tylko półki to od razu czuć że za ciasno i bieżnie już dostały po dupie - mają już wyczuwalny dołek na środku Poluzowałem nakrętkę koronkową o jakieś 25 stopni, obraca się wszystko cacy i nie czuć już dołka. Po złożeniu przodu nie wyczuwam luzu na główce, liczę że będzie ok. Wydaje mi się, że to jest przyczyną ściągania.

Brak wyważenia przedniego koła pozostawię bez komentarza.
Ha. Pytam, bo zauważyłem u siebie wczoraj jak puscilem kierownicę tendencję do ściągania w prawo właśnie. Może to to samo co u Ciebie?
44FG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rosja w 2020 bez wizy zz44 Kwestie różne, ale podróżne. 1 16.12.2018 22:42
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 10:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.