![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: May 2017
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 29
Motocykl: ATAS
![]() Online: 1 dzień 2 godz 42 min 11 s
|
![]()
Witam.
Mam pytanie. Moja ATAS ma już przejechane z jakieś 34k km i nadszedł czas na wymianę napędu. Pytanie pewnie banalne, lecz nie mogę jakoś znaleźć odpowiedzi, choć kilka ogólnikowych daje jakiś obraz. Proszę doświadczonych kolegów o potwierdzenie lub sprostowanie całości zabiegu. Wymieniamy całość napędu. - Przednia zębatka przykręcona na jedną śrubę. Z tego co ustaliłem odkręcam śrubę w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara - jak zwykłą śrubę. Dokręcam z siłą 54Nm. - wałek przed wymianą zębatki smaruję Pastą smarem Optimol MP3 - tylną zębatkę 5 śrub dokręcam z siłą 100Nm - łańcuch nowy DID 525 ZVM-X zakuwam rozginając trzpień oczka do grubości 5,50-5,80mm Czy procedura jest prawidłowa i czy jeszcze muszę o czymś pamiętać ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana wydechu | teddy-boy | Uklad paliwowy i wydechowy | 7 | 15.05.2014 09:53 |
Trykanie po wymianie napędu. | paku | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 14 | 26.07.2010 14:15 |
Lancuch napedu pompy oleju - zamienniki | wuja | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 03.06.2008 22:30 |