Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16.02.2020, 22:57   #1
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
Jeżeli chcesz mega dobre powłoki to zostaje jedynie BMW ale tam z innej strony będą Cię skubać
No to teraz żeś pojechał po bandzie z tymi powłokami BMW. Chyba nie słyszałeś ile kompletnych silników lub przekładni BMW wymieniało w modelach LC. Na forum UKGSer są ludzie co im 3 kompletne silniki co pół roku wymieniano ze względu na rdzę
Daj mi chwilkę to znajdę trochę fotek aby "okrasić" to naocznie.

O takich rzeczach nigdy nie słyszałem w NAT.
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.02.2020, 23:06   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Radarman Zobacz post
No to teraz żeś pojechał po bandzie z tymi powłokami BMW. Chyba nie słyszałeś ile kompletnych silników lub przekładni BMW wymieniało w modelach LC. Na forum UKGSer są ludzie co im 3 kompletne silniki co pół roku wymieniano ze względu na rdzę
Daj mi chwilkę to znajdę trochę fotek aby "okrasić" to naocznie.

O takich rzeczach nigdy nie słyszałem w NAT.
ja skończyłem na olejakach ... ale nie wiem jaka może być rdza w alu silniku...

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 16.02.2020 o 23:12
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jakość paliwa, oktany, stopień sprężania info Emek Uklad paliwowy i wydechowy 2 07.01.2016 10:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.