![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
wystarczy Ci jedna dętka, ta większa, jeśli już koniecznie chcesz wozić. Ale na asfalt to bym się nie wygłupiał, jak guma dobrze napompowana to szanse na przebicie są bardzo małe.
|
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Kiedyś jechałem z dwoma koleżankami na moto wypadzik, jednej w małej BMce puściła przednia dętka, mieliśmy zapasową ale w rozmiarze tylnym Afrykańskim.
Upchałem jakoś , zmontowałem ale z racji nadmiaru gumy , nocy i innych niedogodności naprawa nie doszła do skutku...... skończyło się zabraniem koła i podjechaniem do Huberta celem założenia właściwego rozmiaru w normalnych warunkach. Upchanie zbyt dużej dętki może zadziałać ale jest pofałdowana wewnątrz i są trudności podczas montażu na drodze by jej nie przyszczypać . Obecnie są dobre kleje i łatki które szybko działają a zajmują mało miejsca. Zapasowe dętki to raczej jak daleko od domu i kiepskie drogi.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
dętki | werzaba | Wszystko dla Afryki | 6 | 18.04.2010 09:55 |