|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 8 godz 1 min 27 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Wa-wa
Posty: 191
Motocykl: NAT 2018, CRF 450L, Ducati Desert Sled
Online: 4 dni 2 godz 25 min 13 s
|
Eeee ... a po co ? Ja mam po prostu gniazdo zapalniczki podpięte bezpośrednio do aku (li-ion) z pominięciem stacyjki i ładuję go wpinając właśnie tam uniwersalny wtyk ładowarki .
|
|
|
|
|
|
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: Marynino
Posty: 540
Motocykl: NAT`18
Przebieg: rośnie
Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 19 min 56 s
|
Cytat:
Ja mam kabelek bezpośrednio z aku i podłączam ładowarkę uniwersalnym złączem. Ponadto mam tam trzy kolory diody, informującej o naładowaniu. Tak że ten
__________________
lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć... |
|
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Wa-wa
Posty: 191
Motocykl: NAT 2018, CRF 450L, Ducati Desert Sled
Online: 4 dni 2 godz 25 min 13 s
|
Eeee ... za dużo kabli jak dla mnie ;-) Btw. ładuję tel. taką śmieszna ładowarką USB która od razu pokazuje jakie napięcie jest na aku :-)
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 11:19 |
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |