|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
W trudnym terenie oba kloce po 250kg przegrywają tak samo, różnica między nimi to błąd pomiarowy +/- 1 metr
![]() Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 16 min 20 s
|
![]()
Te wszystkie testy to dla mnie jedno wielkie pieprzenie. Każdy ze współczesnych motocykli advenure jest naprawdę zajebisty, KAŻDY. Różnice między nimi oczywiście są i całe szczęście. Jeden będzie kochał 160KM w pomarańczy a drugi DCT w hondzie. Takie testy to trochę sztuka dla sztuki. Trzeba to robić aby było o czym pisać a i tak każdy wybierze co mu się podoba i na co go stać. Bardzo mi się podoba moja nowa CRF, choć zrobiłem na niej dopiero 150km i niewiele o niej mogę powiedzieć ale jakbym kupić GS-a też bym go kochał tak jak Multistradę czy Tigera. Dla większości użytkowników takie różnice na jakie oni w tym teście zwracają uwagę są nie do wyczucia i nie mają żadnego znaczenia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]() Cytat:
takie testy są mało istotne dla osób już dobrze zorientowanych w temacie ale jest duuuża grupa przyszłych motocyklistów i tutaj raczej jest kierowany ten przekaz.... bo każdy z nich tak naprawdę szuka tylko potwierdzenia swojego własnego wcześniejszego już wyboru no i po teście znajdzie ![]() chyba sugerowanie się czyjąkolwiek opinią a nie swoją własną duu.pą na siedzeniu przyszłego motocykla nie ma większego sensu. Chociaż w opinii profesjonalnego "testera" każdy znajdzie coś ciekawego dla siebie, niektórych się zwyczajnie lubi i chętnie ogląda... jak np. wyprawa CRF na Nordkapp czy do Kirgistanu co innego, że można to zrobić KAŻDYM innym motocyklem i mieć podobne pozytywne wrażenia z wyprawy ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 16 min 20 s
|
![]()
Zgoda. Ja wybrałem Hondę bo lubię tą markę (motocykle), nie zawiodłem się na CBR którą mam - jest to właściwie motocykl bezobsługowy (co innego KTM - awaria goniła awarię, serwis w Warszawie - nazwanie go dratycznym to byłby wielki komplement), kibicuję Marquezowi i Hondzie w MotoGP i świadomie chciałem mieć DCT. Nie wybieram się tym w błoto po pachy, choć mam ambicję pojechać na Wschód. I tak jak piszesz - obejrzałem trochę testów i utwierdziły mnie w wyborze
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,105
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
![]() Cytat:
![]() Turystyka "jakimis tam jednak szlakami" - to jest Afry srodowisko, ale nie ciezki teren. Nie mowiac ze jest to moto o wysokim stopniu uniwersalnosci co bardzo sobie cenie. I dlatego ja wybralem, bo i na codzien, i na autostrady (tez nie lubie), i lokalne drozki, i szutry i lekki teren, i lokalne wypady wokol komina, i dalekie wyprawy - daje rade. Poziom uniwersalnosci bardzo wysoki, ale szybko wychodza tez ograniczenia ze wzgledu na rozmiar, wage itd. A wtedy albo to akceptujesz (to ja teraz) bo uniwersalnosc oznacza ze specjalistyczny sprzet w danym zastosowaniu zawsze bedzie lepszy. Albo kupujesz drugi, trzeci, czwarty "specjalistyczny" motocykl (to ja w przyszlosci)... majac caly czas uniwersalna afre w garazu. Przy obecnym ksztalcie Afryki moim zdaniem porownywanie do GSa jest jak najbardziej uzasadnione. Tu czy tam podsmiechujki z Gejesa ale obecna Afryka to aktualnie ten sam segment sprzetu kierowany do tego samego klienta. Rozni sie producent, cena (nieznacznie juz) i detale. W zeszlym roku mieszkajac jeszcze w Warszawie widzalem kiedys scenke jak pod Hiltona podjechalo na nocleg 4 jezdzcow z Niemiec na duzych gieesach, okufrowani, oszpejowani, wszystko najwyzsza polka. Sprzetu i jego ilosci jak na miesiac przetrwania w dalekim stepie. I wszystko nowiutkie, nie uzywane... No i noclegi w Hiltonie. Troche mi sie to gryzie, w moim odczuciu nie tak wyglada "adventure", no ale to ja. Czasy sie zmieniaja, klienci tez, nie mnie to oceniac. Nowej oszpejowanej afryki pod Hiltonem jeszcze nie widzialem, ale mam swiadomosc ze to kwestia czasu. I nie jest to wina producenta, to klient chce TAKIEGO sprzetu, bo jest adwenczer. No to sie mu taki sprzet za ciezkie diengi oferuje. Klient zadowolony, producent tez, i jest gitara. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,247
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 4 godz 41 min 13 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 320
Motocykl: CRF1100 DCT ES
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 3 min 36 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 22:42 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |