Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14.07.2009, 01:04   #1
Mijamoto
Since 06 September 2006r.
 
Mijamoto's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: wiocha na południu
Posty: 347
Motocykl: T7 TLC 120 wyprawówka
Przebieg: rosnący
Mijamoto jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 11 godz 40 min 45 s
Domyślnie

Przy okazji awarii reglera, jakieś 3 lata temu, przyjarałem to samo miejsce. Moje wyglądało jak po wybuchu. Ograniczyłem się do usunięcia nadtopionych i spalonych części i oczyszczenia styków. To ostatnie zalecam przy każdej możliwej okazji. Nie zaszkodzi użyć także jakiegoś środka, który utrzyma styki w dobrej kondycji, zwłaszcza jak ktoś lubi sobie popływać siedząc na afryce. Co do wymiany, to kostka użyta była przez japońca w kilku modelach Hondy. Kiedyś, na jakimś zlocie, ktoś mi tłumaczył z jakich ale na szczęście nie zapamiętałem i dobrze. Od tego czasu kilka razy moczyłem się po siedzenie (swoją drogą ciekawie to brzmi) i wszystko gra. Dlatego bez zbędnych stresów i przed siebie. Powodzenia.
Mijamoto jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wtyczka reglera MaRP Układ elektryczny i zapłonowy 163 06.03.2014 12:39
Wtyczka do pompy potrzebna sambor1965 Uklad paliwowy i wydechowy 2 21.09.2010 23:11


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.