![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Since 06 September 2006r.
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: wiocha na południu
Posty: 347
Motocykl: T7 TLC 120 wyprawówka
Przebieg: rosnący
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 11 godz 40 min 45 s
|
![]()
Przy okazji awarii reglera, jakieś 3 lata temu, przyjarałem to samo miejsce. Moje wyglądało jak po wybuchu. Ograniczyłem się do usunięcia nadtopionych i spalonych części i oczyszczenia styków. To ostatnie zalecam przy każdej możliwej okazji. Nie zaszkodzi użyć także jakiegoś środka, który utrzyma styki w dobrej kondycji, zwłaszcza jak ktoś lubi sobie popływać siedząc na afryce
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wtyczka reglera | MaRP | Układ elektryczny i zapłonowy | 163 | 06.03.2014 12:39 |
Wtyczka do pompy potrzebna | sambor1965 | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 21.09.2010 23:11 |