| 
			
			 | 
		#781 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2017 
				Miasto: Marynino 
					
				
				
					Posty: 540
				 
Motocykl: NAT`18 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 19 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam podpięte po ACC manetki, navi, halogeny, gniazdo usb i po dwóch miesiącach stania nie ma różnicy w odpalaniu. NAT 2018. Natomiast na okres zimy podłączam dedykowanego cteka i tak trwa do wiosny. Na wszelki wypadek  
		
		
		
		
		
		
			![]() Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#782 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2018 
				Miasto: Zabrze 
					
				
				
					Posty: 1,123
				 
Motocykl: ATAS 2019 
Przebieg: 11000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			44FG, nie musisz zakladac alarmu dla ubezpieczyciela, wiem bo tez przez to przechodzilem. Wbudowany immobiliser to wystarczajace ubezpieczenie. W razie watpliwosci polecam Onufrego, wyjasni co trzeba, a ubezpieczenie zaproponuje na warunkach trudnych do pobicia  
		
		
		
		
		
		
		
	  bardzo polecam.Alarm to imho zlo, jak wspominalem tez rozwazalem. Ale... zeby go zalozyc musisz ciac oryginalne wiazki - niefajnie. A jak Ci sie spierniczy to nie odpalisz motocykla, oczywiscie stanie sie to zgodnie z prawem murphyego w przyslowiowej czarnej d..ie, z dala od cywilizacji. Zrezygnowalem, zamiast alarmu kupilem troche zelastwa utrudniajacego prace amatorom cudzej wlasnosci.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#783 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#784 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2018 
				Miasto: Zabrze 
					
				
				
					Posty: 1,123
				 
Motocykl: ATAS 2019 
Przebieg: 11000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przy zakupie modelu z 2019 uslyszalem wyraznie u dealera - trzeba ciac wiazki. To plus potencjalne problemy to dwa powody dla ktorych alarm odpuscilem.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#785 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja bym omijał tego dealera szerszym łukiem. Chyba ze w 2019 pogorszyli coś w NAT bo wcześniej alarm oem to było plug&play - w co szczerze wątpię.  
		
		
		
		
		
		
		
	Inna rzecz, ze ten alarm oem kosztował chyba ze 2k. Może ktoś chciał Ci zaoszczędzić kasy i chciał zamontować chińczyka za 0,2k...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#786 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Słocina 
					
				
				
					Posty: 1,346
				 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 36 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeśli miałbym sobie instalować alarm, to wolę robić to samodzielnie i ciąć, by nie było to standardowe połączenie, które każdy złodziej potrafi obejść. Gdy zrobię to sam, to i w czarnej doopie ogarnę...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#787 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 615
				 
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja tam alarm bym robił wyłącznie pod kątem wymagań ubezpieczyciela. Dla mnie jedynym zabezpieczeniem sensownym jest stawianie we w miarę bezpiecznych miejscach i AC.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#788 | 
| 
			
			 Ajde Jano 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Rataje Słupskie 
					
				
				
					Posty: 6,909
				 
Motocykl: Raczej nie będę miał AT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam u siebie alarm od samego początku. Nie wiem czy uruchomiłem go więcej niż 3-4 razy a już dwa razy musiałem wymieniać baterię, która złośliwie zlokalizowana jest w miejscu do którego trzeba rozebrać pół motocykla 😉 
		
		
		
		
		
		
			Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk 
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#789 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak miałem BMW to alarm był dość częstą przyczyną unieruchomienia motocykla. Również musiałem wymieniać baterię. Nigdy więcej.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#790 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |