|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]()
zwykła z normalną szybą i bagażnikiem
widać, że DCT w końcu ma tryb D do użytku 55km/h jeszcze 4 bieg trzyma w starej już 5 a nie rzadko 6 pakuje (spokojna jazda) Ostatnio edytowane przez mdxmd : 20.12.2019 o 23:31 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 322
Motocykl: CRF1100 DCT ES
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 1 godz 51 min 47 s
|
![]() Cytat:
W sumie to od początku użytkownicy motocykli z DCT skarżą się, że zbyt szybko są wbijane wyższe biegi w trybie D. Tak chyba musi być bo zużycie paliwa w danych katalogowych wygląda cacy, zwolennicy jazdy o kropelce zadowoleni, nie wiem tylko co na to korbowody. A wystarczyło dać dodatkowy przycisk z zieloną literką E do jazdy "ekumenicznej". Dodatkowy przycisk ... a nie, czekaj ![]() Tak tylko marudzę, na szczęście są 3 poziomy S oraz + i -. Każdy dopasuje coś pod siebie. Kto nie chce DCT to jeździ z klasyczną skrzynią a za różnicę w cenie zrobi duuuużo kilometrów z bananem na twarzy. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Łomianki
Posty: 426
Motocykl: tymczasem przerwa
Przebieg: stały
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 28 min 56 s
|
![]()
Dokładnie tak. W trybie S1 zmienia biegi jak trzeba. Jeżdżąc po górach warto włączyć S2. A jak ktoś chce popiłować to S3. Jeździłem przez jakiś czas na D i S1, porównując spalanie. Nie doszukałem się różnic godnych odnotowania. Przy normalnej jeździe wychodzi to samo. W NAT spalanie rośnie gdy ciśniemy, a jeszcze bardziej, gdy gnamy autostradą 160, 180 i więcej (wówczas nawet 8-9/100), niezależnie od wybranego trybu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 55 min 51 s
|
![]()
Mam podobną obserwację z mojej krótkiej jazdy testowej. Tzn tryb D jak nie ciśniesz bardzo szybko przerzuca aż do 6 - fakt, że zmiana biegów zarówno w górę jak i w dół jest wzorowo płynna. Po chwili mi to zaczęło trochę przeszkadzać ale na S1 już jest ok do normalnej jazdy. Nie miałem uwag. Widziałem jakiś film kolegi z Krakowa, który testował jeszcze model 2019 z DCT i mówił tam, że niby skrzynia w trybie D uczy się jazdy kierownika i jeśli preferujesz wyżej kręcić i dajesz jej o tym znać albo odkręcaniem manetki albo +/- to niby zaczyna się do Ciebie dopasowywać. Ale nie wiem ile w tym prawdy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 22:42 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |